Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
218/2023. (XI.28.) határozata
közszolgáltatási szerződések módosításáról
1. Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete elfogadja jelen határozat 1. és 2. melléklete szerinti közszolgáltatási szerződések módosítását, valamint a 3. melléklet szerinti üzemeltetési szerződést, melyeknek aláírására felhatalmazza a polgármestert és a Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. (a továbbiakban: MVK Kft.) legfőbb szerveként eljárva az ügyvezetőt.
2. A Képviselő-testület elfogadja az MVK Kft. jelen határozat 4. melléklete szerinti beszámolót a Horváth Ottó Sportközpontba történő hőszivattyú és további energetikai hatékonyságnövelő eszközök beszerzése körében.
3. A Képviselő-testület elfogadja a 230/2022. (XI. 22.) határozatával elfogadott projektmegvalósítási szerződések 5. melléklet szerinti megszüntetését, és felhatalmazza azok aláírására a polgármestert és az MVK Kft. legfőbb szerveként eljárva az ügyvezetőt.
4. A Képviselő-testület felkéri az MVK Kft. ügyvezetőjét, hogy a 3. pontban foglalt szerződésekből fel nem használt összegek visszautalásáról az önkormányzat részére 2023. december 31-ig gondoskodjon.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, ügyvezető
A határozat végrehajtásának határideje: 2023. december 31.
218/2023. (XI.28.) határozat 1. melléklete:
Közszolgáltatási szerződés módosítása
amely létrejött egyfelől Martonvásár Város Önkormányzata
székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út. 13.
törzsszáma: 727431
adószáma: 15727433-2-07
bankszámlaszáma: 11736082-15727433-00000000
(a továbbiakban: Önkormányzat),
másfelől
Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft.
székhelye: 2462 Martonvásár, Szent László út 2.
cégjegyzékszáma: 07-09-024940
adószáma: 24901084-2-07
mint Közszolgáltató (a továbbiakban: Közszolgáltató), (a továbbiakban együttesen: Felek) között a következők szerint:
- Előzmények
Szerződő Felek rögzítik, hogy az Önkormányzat a számára a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 13. § (1) bekezdés 7. pontjában („kulturális szolgáltatás, különösen a nyilvános könyvtári ellátás biztosítása; filmszínház, előadó-művészeti szervezet támogatása, a kulturális örökség helyi védelme; a helyi közművelődési tevékenység támogatása;”), valamint a muzeális intézményekről, a nyilvános könyvtári ellátásról és a közművelődésről szóló 1997. évi CXL. törvény (a továbbiakban: kulturális törvény) 64. § (1) bekezdéseiben, valamint 76. § (1)-(6) bekezdésében és a 77. § (1) bekezdésében és Martonvásár Város Önkormányzata Képviselő-testületének a helyi közművelődési feladatok ellátásáról szóló 4/2019. (II.13.) önkormányzati rendelete (a továbbiakban: Ör.) szerint rögzített kötelező feladatok (a továbbiakban: közszolgáltatási kötelezettség) ellátása körében 2020. december 21-én közszolgáltatási szerződést kötöttek egymással, melyet Felek jelen szerződéssel felülvizsgálnak, és aláírásával elfogadják annak módosítását.
- A szerződés III. 3. pontja helyébe az alábbi rendelkezés lép:
III-3. EGYÉB KULTURÁLIS ÉS KAPCSOLÓDÓ FELADATOK
„1. Közszolgáltató vállalja, hogy együttműködik Önkormányzattal Martonvásár város értékeinek népszerűsítésében, feltárásában és bemutatásában.
2. Közszolgáltató az 1. pont szerinti feladatok körében
2.1. rendezvényszervezési, egyéb szervezési, koordinációs,
2.2. turizmus fejlesztési, információs és koordinációs,
2.3. pályázati,
2.4. település marketing, továbbá kiadvány készítéssel,
2.5. kommunikációs, nyilvánossággal kapcsolatos, valamint
2.6. kapcsolt programok szervezésével járó
feladatokat lát el az Önkormányzattal egyeztetett módon.
3. Közszolgáltató vállalja az Önkormányzat nemzetközi kapcsolataival összefüggésben az alábbi feladatok ellátását:
3.1. a meglévő testvérvárosi kapcsolatok rendszeres ápolása,
3.2. esetlegesen felmerülő új kapcsolatok kialakításában közreműködés,
3.3. a nemzetközi kapcsolatok ápolásához kapcsolódó rendezvények, találkozók, utazások szervezése mind az önkormányzati vezetők, egyéb dolgozók tekintetében, mind pedig a civil kapcsolatok fenntartásában való aktív közreműködéssel,
3.4. a nemzetközi kapcsolatok ápolásához kapcsolódóan a külföldi partnerek utazásszervezésében, elszállásolásának, ellátásának megoldásában való közreműködés,
3.5. nemzetközi kapcsolatok ápolásához szükséges anyagi források tervezése;
3.6. protokolltámogatás, háttéranyagok összeállításában való közreműködés, beszámolási kötelezettség a Képviselő-testület irányába.
- Jelen szerződésmódosítás 2024. január 1-jén lép hatályba.
- A Szerződés egyéb rendelkezései változatlan tartalommal hatályban maradnak.
- Jelen szerződésmódosítást Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete …./2023. (…….) határozatával fogadta el.
- Jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyv, valamint a jelen szerződésben hivatkozott és egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Ezen szerződést a Felek elolvasás és értelmezés után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag írják alá.
Martonvásár, 2023. december„…”.
………………………………………… |
|
………………………………………… |
Martonvásár Város Önkormányzata |
|
Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. |
Önkormányzat képviseletében |
|
Közszolgáltató képviseletében |
Dr. Szabó Tibor |
|
Tóth Balázs |
polgármester |
|
ügyvezető |
Jogi ellenjegyző: ………………………….
Pénzügyi ellenjegyző: ……………………
218/2023. (XI.28.) határozat 2. melléklete:
Közszolgáltatási szerződés módosítása
amely létrejött egyfelől Martonvásár Város Önkormányzata
székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út. 13.
törzsszáma: 727431
adószáma: 15727433-2-07
bankszámlaszáma: 11736082-15727433-00000000
(a továbbiakban: Önkormányzat),
másfelől
Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft.
székhelye: 2462 Martonvásár, Szent László út 2.
cégjegyzékszáma: 07-09-024940
adószáma: 24901084-2-07
mint Közszolgáltató (a továbbiakban: Közszolgáltató), (a továbbiakban együttesen: Felek) között a következők szerint:
- Előzmények
Martonvásár Város Önkormányzata a 2011. március 1. napján kelt Alapító Okiratával a gazdasági társaságokról szóló 2006. évi IV. törvény rendelkezéseinek megfelelően megalapította a 100 %-os tulajdonában álló Martongazda Kft.-t, majd az akkor hatályos a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény 2/a. §-a alapján az 54/2011. (IV. 19.) Képviselő-testületi határozatot követően keretszerződést kötöttek 2011. április 26-án a teljes városüzemeltetés feladataira vonatkozóan. A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 13. § (1) bekezdés 9. pontjában rögzített a lakás- és helyiséggazdálkodás üzemeltetői feladatai, intézményüzemeltetés körében (a továbbiakban: közszolgáltatási kötelezettség) a korábban e tárgyban a Martongazda Nonprofit Kft. és az Önkormányzat között létrejött szerződést felülvizsgálták és egységes szerkezetben a Martongazda Nonprofit Kft. 2021. január 1-jétől a MartonSport Nonprofit Kft.-be történő beolvadása következtében 2020. december 21-én aláírt szerződés (a továbbiakban: Szerződés) tartalma szerint fogadták el, figyelembe véve a jogutód cég névváltozását is.
Martonvásár Város Önkormányzata által a védőnői szolgálat fenntartásában bekövetkezett változásra tekintettel szükséges a Szerződés egyes rendelkezéseinek módosítása, és a védőnői szolgálat által igénybe vett épületrész kiemelése a közszolgáltatási kötelezettség keretében ellátott feladatvégzés alól.
- A Szerződés 2. számú melléklete helyébe jelen szerződés 1. számú melléklete lép.
- Jelen szerződésmódosítás 2024. január 1-jén lép hatályba.
- A Szerződés egyéb rendelkezései változatlan tartalommal hatályban maradnak.
- Jelen szerződésmódosítást Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete …./2023. (…….) határozatával fogadta el.
- Jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyv, valamint a jelen szerződésben hivatkozott és egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Ezen szerződést a Felek elolvasás és értelmezés után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag írják alá.
Martonvásár, 2023. december„…”.
………………………………………… |
|
………………………………………… |
Martonvásár Város Önkormányzata |
|
Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. |
Önkormányzat képviseletében |
|
Közszolgáltató képviseletében |
Dr. Szabó Tibor |
|
Tóth Balázs |
polgármester |
|
ügyvezető |
Jogi ellenjegyző: ………………………….
Pénzügyi ellenjegyző: ……………………
- számú melléklet az ingatlanüzemeltetési közszolgáltatási kötelezettségről szóló szerződésmódosításhoz
Közszolgáltató által üzemeltetésre átvett lakások, helyiségek, intézmények:
- Martonvásári Polgármesteri Hivatal (2462 Martonvásár, Budai út 13.)
- Brunszvik Teréz Óvoda (2462 Martonvásár, Deák Ferenc utca 3.)
- Szent László Völgye Segítő Szolgálat (2462 Martonvásár, Szent László utca 24.)
- Brunszvik-Beethoven Közösségi Ház és Könyvtár (2462 Martonvásár, Emlékezés tere 2., Szent László út 1.)
- Óvodatörténeti Gyűjtemény (2462 Martonvásár, Dózsa György út 13.)
- Egészségház (2462 Martonvásár, Brunszvik út 1.) – a védőnői szolgálat által használt épületrész kivételével (mellékletben színessel megjelölt épületrész)
- 2462 Martonvásár, Budai út 27.
- 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 20.
- 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 18.
- 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 37.
- 2462 Martonvásár, Orgona utca 14. (lakások)
- 2462 Martonvásár, Orgona utca 18.
- 2462 Martonvásár, Béke utca 14.
- Brunszvik kripta (2462 Martonvásár, 1242 hrsz.)
- Térségi Szolgáltatóház (2462 Martonvásár, 182 hrsz.)
- Városüzemeltetési telephely (2462 Martonvásár, 1241/2 hrsz.)
- 2462 Martonvásár, Orgona utca 16. (lakások)
218/2023.(XI.28.) határozat 3. melléklete
Vállalkozói és Szolgáltatói Szerződés
A Grimm Lóránt Egészségház martonvásári Épületében működő
Védőnői Szolgálat
Üzemeltetési Szerződése
amely létrejött
egyrészről Martonvásár Város Önkormányzata
Székhely: 2462 Martonvásár, Budai út 13.
Adószám: 15727433-2-07
KSH statisztikai jelzőszám: 15727433-8411-321-07
Bankszámlaszám: 11736082-15727433
Képviseli : Dr. Szabó Tibor polgármester,
mint Megrendelő,
másrészről a Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft.
Székhely: 2462 Martonvásár, Szent László út 2.
Adószám: 24901084-2-07
Cégjegyzékszám: 07-09-024940
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-93797799,
Képviseletében eljár: Tóth Balázs Károly ügyvezető,
mint Vállalkozó,
(együttesen: a Felek) között az alulírott helyen és időben az alábbi feltételek szerint:
Előzmények:
Martonvásár Város Önkormányzata tulajdonában van a 2462 Martonvásár, Brunszvik út 1/a. szám alatti Egészségház épület, melynek egy részén a védőnői szolgálat helyiségei lettek elhelyezve. Az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény 2023. július 01. napjától hatályos 6/B. § (1) bekezdése szerint az állam az egészségügyi alapellátás körében az Önkormányzattal együttműködésben gondoskodik a védőnői ellátásról, így köteles biztosítani a Fejér Vármegyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház részére a 2023. június 30. napján a védőnői ellátásra szolgáló ingó és ingatlan vagyonnak az ingyenes használatát. Az Önkormányzat és a Kórház a védőnői feladatellátás átvételéhez kapcsolódó, az ingatlanok és ingóságok használatának részletes szabályairól szóló megállapodást, valamint azt alapul véve költségfelosztási megállapodást kötöttek egymással. Az épületrész karbantartási, üzemeltetési feladatait az Önkormányzat megbízásából közszolgáltatási szerződések alapján a Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. végzi, melynek költségeit 2023. december 31-ig támogatás formájában biztosította a Vállalkozó részére.
A jelen megállapodással Felek kifejezett célja az, hogy 2024. január 1-jétől a fent nevezett védőnői szolgáltatás műszaki fenntartásával összefüggő valamennyi feladatát a Vállalkozó a jelen szerződésben foglaltak szerint végezze.
I. A szerződés tárgya
- A jelen szerződés tárgya az alábbi ingatlan: 2462 Martonvásár, Brunszvik u. 1/a. alatt működő Grimm Lóránt Egészségház épületében működő Védőnői Szolgálat (jelen szerződés 1 mellékletében megjelölt ingatlanrész) műszaki üzemeltetése, így különösen a jelen szerződés 1. mellékletében felsorolt karbantartási és üzemeltetési szolgáltatások ellátása.
II. A szerződés hatálybalépése és időtartama
2.1 A Felek megállapodnak, hogy a jelen szolgáltatási szerződést 2024. január 1. napjától kezdve határozatlan időtartamra kötik meg.
2.2 A Felek megállapodnak, hogy minden év november 30-ig felülvizsgálják a szerződést. Külön megállapodás hiányában a díjtétel a KSH által kiadott Statisztikai Havi Közlönyben megjelenő, tárgyévet megelőző évre vonatkozó szolgáltatói árindex mértékével automatikusan növekszik.
III. A szerződés vállalkozási és szolgáltatási díja
3.1 A Vállalkozó az éves üzemeltetési díj arányos részének 1/12-edéről szóló számláját jogosult és köteles minden hónap 10. napjáig kiállítani a Megrendelő részére az épület üzemeltetésével kapcsolatos átalány díjáról. Az átalány számítása és tartalma jelen szerződés 1. számú mellékletében található.
Az átalány díja a 2024-es naptári évben: nettó 276.621,- Ft + ÁFA/hó, ami bruttó 351.309,- Ft/hó.
Ezen felül a Vállalkozó jogosult a Megrendelő bérleményére vonatkozó, számlával alátámasztott rezsi fogyasztást területarányosan (villamos energia, gáz-, víz- és hulladékszolgáltatás) tovább számlázni.
(Területarány számítás 2. számú melléklet)
3.2 A műszaki üzemeltetés átalány díja az alábbi tételeket foglalja magában: az épület napi takarítása, lift karbantartás és éves biztonságtechnikai felülvizsgálat, kazán karbantartás, épület riasztó rendszer átjelzés, szőnyegek tisztíttatása és cseréje, kémény karbantartás és az épület biztonsági vizsgálata (tűz-, érintés- és villámvédelem).
3.3 Az épületben a rendszeres karbantartási szolgáltatásokon felül esetlegesen felmerülő eseti javítások vagy szükséges szolgáltatások (pl.: dugulás elhárítás, kazán vagy lift javítás, rágcsáló és rovar irtás stb.) költségét jogosult a Vállalkozó Megrendelő számára kiszámlázni a egyéb szolgáltatásokkal megegyező módon, területarányosan.
3.4 A Megrendelő a számla kézhezvételét követő 8 napos fizetési határidővel köteles a Vállalkozó részére az üzemeltetéssel kapcsolatos átalány és a rezsi díjakat megfizetni.
IV. A megrendelő jogai és kötelezettségei
4.1 A Megrendelő jogosult a szerződés teljesítése során a Vállalkozó munkáját ellenőrizni.
4.2 A Megrendelő köteles a feladat hatékony és folyamatos ellátásához a Vállalkozó számára szükséges információkat szolgáltatni.
- A Megrendelő jogosult külön megrendeléssel szükség esetén további munkavégzéseket megrendelni.
- A Felek kapcsolattartóként az alábbi személyeket jelölik meg:
a Vállalkozó részéről
Károly Balázs – üzemeltetési igazgató, 20/253-2807, igazgato@martongazda.hu
a Megrendelő részéről
Dr. Szabó Tibor – polgármester, polgarmester@martonvasar.hu
V. A Vállalkozó jogai és kötelezettségei
5.1 A Vállalkozó köteles biztosítani a feladat folyamatos és teljes körű ellátását I. osztályú minőségben. Vállalkozó köteles a munkát a felek által kölcsönösen megállapodott műszaki tartalomnak megfelelően, valamint az időjárási viszonyoktól, évszaktól, napszaktól függően folyamatosan végezni. A Vállalkozó köteles megtenni mindent annak érdekében, hogy semmilyen indokolatlan késedelem az éves tervezésben foglalt munkák tekintetében ne következzen be.
5.2. A Vállalkozó köteles feladatainak végzése során a munkavédelmi, közlekedés- és tűzrendészeti szabályokat, előírásokat betartani.
5.3. A Vállalkozó köteles a feladat teljesítéséhez szükséges mennyiségű és minőségű járművet, gépet, eszközt, berendezést, valamint megfelelő létszámú és képzettségű szakembert biztosítani.
5.4. A Vállalkozó köteles a Megrendelő által – külön, írásban – megrendelt munkálatokat elvégezni és jogosult annak költségeit elszámolni.
5.5 A Vállalkozó jogosult megfelelő alvállalkozók igénybevételére, melyeknek tevékenységéért felelősséggel tartozik.
5.6. A Vállalkozó késedelmes teljesítése esetén a Megrendelő írásban felszólítja a Vállalkozót határnap kitűzésével az elmulasztott feladat ellátására, ismételt késedelem esetén Megrendelő részéről a szerződés, szerződésszegésre hivatkozással bármikor felmondható. A kétszeri felszólítás utáni késedelmes teljesítés esetén a Megrendelő jogosult a szerződés felmondani, szerződésszegésre hivatkozással.
VI. Záró rendelkezés
6.1. A jelen Szerződés módosítása kizárólag a felek közös megállapodása alapján, írásban érvényes.
6.2. A jelen Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (új Ptk.) rendelkezései az irányadóak.
6.3. Felek kijelentik, hogy a jelen szerződésből eredő valamennyi jogvitájukat elsődlegesen békés, tárgyalásos úton próbálják rendezni. Amennyiben ez nem vezetne sikerre, úgy felek alávetik magukat a Megrendelő székhelye szerint illetékességgel, és a pertárgy értéke alapján hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességének.
6.4. Felek rögzítik, hogy a jelen megállapodás tartalmát szigorú üzleti titoknak tekintik és ezért annak pontos tartalmát a felek előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül más harmadik személy, valamint a nyilvánosság részére egyik fél sem teheti megismerhetővé. A felek jelen szerződés tartalmának minden elemét bizalmas információként kezelik, melyről a jogügylet lebonyolításában szükségszerűen részt vevő személyeken, vagy az ügyletről hivatalból tudomással bíró hatóságokon túl egyéb személyeknek felvilágosítást nem adnak.
6.5. Jelen szerződés mindkét fél általi aláírás napjával lép hatályba.
6.6. Felek kijelentik, hogy a jelen szerződés az abban érintett kérdések tekintetében a felek valamennyi korábbi szóbeli tárgyalása, egyeztetése, szóbeli megállapodásai vagy egyéb, azonos tárgyban történt levelezésük, írásbeli nyilatkozataik helyébe lép az aláírás napjától kezdve. Ezt követően a jövőre nézve a felek kizárólag a jelen szerződésben rögzített tényekre és nyilatkozatokra hivatkozhatnak, minden egyéb körülmény a továbbiakban a felek szerződésén kívüli, meg nem állapodott kérdésnek minősül, arra hivatkozni nem releváns.
Martonvásár, 2023. december ……... napján.
…………………….…… …………………….………
Martonvásár Város Önkormányzata Martonvásár Városi Közszolgáltató
Dr. Szabó Tibor Nonprofit Kft.
Polgármester Tóth Balázs Károly
Ügyvezető
- számú melléklet
ÁTALÁNY SZÁMÍTÁS AZ EGÉSZSÉGHÁZRA 2024
- számú melléklet Terület megosztás
218/2023. (XI.28.) határozat 5. melléklete:
TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉSEK MEGSZÜNTETÉSE
amely létrejött egyrészről
egyrészről Martonvásár Város Önkormányzata (2462 Martonvásár, Budai út 13., törzsszám: 727431; adószám:15727433-2-07) képviseletében Dr. Szabó Tibor polgármester (a továbbiakban: Önkormányzat),
másrészről a
Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. (2462 Martonvásár, Szent László út 2., adószáma: 24901084-2-07, Cg.: 07-09-024940), képviseletében Tóth Balázs ügyvezető (a továbbiakban: Támogatott)
(Önkormányzat és Támogatott együttesen a továbbiakban: Felek) között alulírott helyen és napon, az alábbi feltételekkel:
I. Felek között 2022. november 28-án Támogatási szerződések jöttek létre az alábbi tárgykörökben:
- Brunszvik Teréz Óvoda (2462 Martonvásár, 650/2 helyrajzi szám) szerződés melléklete szerinti műszaki tartalmú és ütemezésű energetikai felújítása.
- Az orvosi rendelő (2462 Martonvásár, 1078 helyrajzi szám) szerződés melléklete szerinti műszaki tartalmú és ütemezésű felújítása.
- Kerékpárút Martonvásár Város Közigazgatási területén a szerződés melléklete szerinti műszaki tartalmú és ütemezésű kialakítása.
II. Felek rögzítik, hogy Támogató az I. pontban rögzített Támogatási szerződésekben rögzített dokumentumokat, melyek Támogatott támogatott tevékenységének végzéséhez szükségesek, nem bocsátotta rendelkezésre, így Támogatott a Támogatási szerződésekben foglalt vállalásait nem tudta teljesíteni.
III. Felek rögzítik, hogy az I.1. és I. 2. pontban szereplő szerződések és azok módosításai alapján Támogató a szerződésekben szereplő támogatási összegeket jelen megszüntető okirat aláírásának napjáig nem utalta át Támogatott részére.
IV. Felek rögzítik, hogy Támogatott az I. 3. pontban rögzített Támogatási szerződés, és annak módosítása alapján járó 45 000 000 Ft-ot, azaz negyvenötmillió forintot Támogatott rendelkezésére bocsátotta, melyet Támogatott a II. pontban foglaltak alapján nem tudott felhasználni, erre tekintettel Támogatott a fel nem használt Támogatási összeget köteles 2023. december 31-ig Támogató bankszámlájára visszautalni.
V. Jelen szerződéssel Felek a közöttük I. pont szerint létrejött szerződéseket 2023. december 31. napi hatállyal, a IV. pontban foglalt összeg visszautalásával megszüntetik, a visszautalást követően egymással szembeni elszámolási, beszámolási kötelezettségük az I. pontban rögzített szerződések kapcsán nincs, Támogatott biztosítékadási kötelezettsége 2023. december 31. napjával megszűnik.
VI. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a magyar jog szabályai az irányadóak, így különösen az Áht., az Ávr., az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény, valamint a közpénzekből nyújtott támogatások átláthatóságáról szóló 2007. évi CLXXXI. törvény, valamint az államháztartáson kívüli forrás átvételére és átadására vonatkozó szabályokról szóló 11/2015. (IV. 29.) számú önkormányzati rendelet.
VII. Jelen szerződés mindkét fél részéről történt aláírásával a keltezésben megjelölt időpontban lép hatályba.
VIII. A szerződés 3 db eredeti, egymással megegyező példányban készült, amelyből a Támogatónál 2 példány, a Támogatottnál 1 példány marad.
Felek a szerződést elolvasták, megértették, és mint akaratukkal mindenben egyezőt jóváhagyólag aláírták.
Martonvásár, 2023. december „….”.
…………………………………………. Támogató
|
…………………………………………. Támogatott (cégszerű aláírás, bélyegző lenyomat)
|
|
…………………………………………. Támogató részéről jogi ellenjegyző |
|
|
…………………………………………. Támogató részéről pénzügyi ellenjegyző |
|
|