Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

193/2011. (12. 13.) a Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjének módosításáról

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

193/2011. (XII. 13.) határozata

a Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjének módosításáról

 

1.) Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Martonvásár Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának (a továbbiakban: Hivatal) Szervezeti és Működési Szabályzatában foglalt munkarendjét és ügyfélfogadási rendjét - a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 35. § (2) bekezdés c) pontjában foglaltak alapján - az alábbiak szerint módosítja, és hagyja jóvá 2012. január 1. napi hatállyal:

 

            1.1.      A Hivatal munkarendje - munkaidő:

                                 Hétfő              7.45    - 16.30

                                 Kedd              7.45 - 16.30

                                 Szerda           7.45 - 17.45

                                 Csütörtök     7.45 - 16.30

                                 Péntek           7.45 - 13.30

 

            1.2.      A Hivatal ügyfélfogadási rendje:

                        1.2.1. Ügyfélszolgálat:

                                 Hétfő              8.00    - 16.15

                                 Kedd              8.00    - 16.15

                                 Szerda           8.00    - 17.30

                                 Csütörtök     8.00    - 16.15

                                 Péntek           8.00 - 12.00

                        1.2.2. Polgármesteri Hivatal:

                                 Hétfő                       -                 13.00  -  16.15

                                 Szerda           8.00    - 12.00,  13.00  -  17.30

                                 Péntek           8.00    - 12.00               -

                        1.2.3. Okmányiroda:

                                 Hétfő              8.00    - 12.00,  13.00  -  16.15

                                 Szerda           8.00 - 12.00,     13.00 -  17.30

                                 Péntek           8.00 - 12.00                  -

                        1.2.4. Pénztár:

                                 Szerda           8.00 - 12.00,     13.00  -  17.30

                        1.2.5. Polgármester, alpolgármester, jegyző, kabinetvezető:

                                 Szerda           8.00 - 12.00,     13.00  -  17.30

 

2.) A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy jelen döntésről az érintetteket tájékoztassa. 

 

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző

A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos