Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

30/2011. (3. 8.) a Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjének módosításáról

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

30/2011. (III. 8.) határozata

a Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjének módosításáról

 

1.) Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Martonvásár Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának (továbbiakban: Hivatal) Szervezeti és Működési Szabályzatában foglalt munkarendjét és ügyfélfogadási rendjét a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 35. § (2) bekezdés c) pontjában foglaltak alapján az alábbiak szerint módosítja, és jóváhagyja 2011. március 16. napi hatállyal:

           

            1.1.      A Hivatal munkarendje - munkaidő:

                                 Hétfő              7.45    - 16.15

                                 Kedd              7.45 - 16.15

                                 Szerda           7.45 - 18.45

                                 Csütörtök     7.45 - 16.15

                                 Péntek           7.45 - 13.15

 

            1.2.      A Hivatal ügyfélfogadási rendje:

                        1.2.1. Ügyfélszolgálat:

                                 Hétfő              8.00    - 16.00

                                 Kedd              8.00    -16.00

                                 Szerda           8.00    - 18.30

                                 Csütörtök     8.00    - 16.00

                                 Péntek           8.00 - 12.00

 

                        1.2.2. Polgármesteri Hivatal:

                                 Hétfő                       -                 13.00  -  16.00

                                 Szerda           8.00    - 12.00,  13.00  -  18.30

                                 Péntek           8.00    - 12.00               -

 

                        1.2.3. Okmányiroda:

                                 Hétfő              8.00    - 12.00,  13.00  -  16.00

                                 Kedd              8.00 - 12.00                -    

                              Szerda              8.00 - 12.00,     13.00 -  18.30

                                 Péntek           8.00 - 12.00                  -

 

                        1.2.4. Pénztár:

                                 Szerda           8.00 - 12.00,     13.00  -  18.30

 

                        1.2.5. Polgármester, alpolgármester, jegyző, kabinetvezető:

                                 Szerda           8.00 - 12.00,     13.00  -  18.30

 

2.) A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatát, illetőleg egyéb - jelen döntéssel érintett - szabályzatait az 1.) pontban foglaltak szerint módosítsa, az érintetteket tájékoztassa. 

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző

A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos