Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

215/2022. (9. 27.) a Martonvásári Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjéről

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

215/2022. (IX.27.) határozata

a Martonvásári Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjéről

 

  1. Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) munkarendjét az alábbiak szerint fogadja el:

„A Hivatalban foglalkoztatottak munkaideje - heti 40 óra munkavégzés figyelembevételével:

Hétfő            7.30 -          16.00

Kedd             7.30 -          16.00

Szerda           7.30 -          17.00

Csütörtök      7.30 -          16.00

Péntek           7.30 -          12.30   A pénteki munkarend október 1. és április 30. között otthoni munkavégzéssel (home office munkarendben) is teljesíthető, melynek elrendeléséről adott időszak teljességére nézve, előzetesen, egységesen, az Egységes Közszolgálati Szabályzatban meghatározott egyéb feltételek fennállása esetén, a polgármester egyetértése mellett, a jegyző dönt.

  1. A Képviselő-testület a Hivatal ügyfélfogadási rendjét az alábbiak szerint fogadja el:

„Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):

Hétfő            08.00 –  12.00        13.00 – 16.00

Kedd             -

Szerda           08.00 –  12.00        13.00 – 17.00

Csütörtök      -

Péntek           -

Lakosságszolgálat:

Hétfő            08.00 –  12.00        13.00 – 16.00

Kedd             08.00 –  12.00        13.00 – 16.00

Szerda           08.00 –  12.00        13.00 – 17.00

Csütörtök      08.00 –  12.00        13.00 – 16.00

Péntek           08.00 –  12.00                                  A pénteki munkarendhez igazodóan október 1. és április 30. között kizárólag telefonos és elektronikus elérhetőség biztosítása mellett.

            Polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző, pénztár:

            Szerda           09.00 –  12.00        13.00 – 16.00

  1. A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a határozat 1.) és 2.) pontjában foglaltak szerint készítse el a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatának, szükség szerint egyéb szabályzatainak módosítását.

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző

A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos