Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
215/2022. (IX.27.) határozata
a Martonvásári Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjéről
- Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) munkarendjét az alábbiak szerint fogadja el:
„A Hivatalban foglalkoztatottak munkaideje - heti 40 óra munkavégzés figyelembevételével:
Hétfő 7.30 - 16.00
Kedd 7.30 - 16.00
Szerda 7.30 - 17.00
Csütörtök 7.30 - 16.00
Péntek 7.30 - 12.30 A pénteki munkarend október 1. és április 30. között otthoni munkavégzéssel (home office munkarendben) is teljesíthető, melynek elrendeléséről adott időszak teljességére nézve, előzetesen, egységesen, az Egységes Közszolgálati Szabályzatban meghatározott egyéb feltételek fennállása esetén, a polgármester egyetértése mellett, a jegyző dönt.”
- A Képviselő-testület a Hivatal ügyfélfogadási rendjét az alábbiak szerint fogadja el:
„Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):
Hétfő 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Kedd -
Szerda 08.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Csütörtök -
Péntek -
Lakosságszolgálat:
Hétfő 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Kedd 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Szerda 08.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Csütörtök 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Péntek 08.00 – 12.00 A pénteki munkarendhez igazodóan október 1. és április 30. között kizárólag telefonos és elektronikus elérhetőség biztosítása mellett.
Polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző, pénztár:
Szerda 09.00 – 12.00 13.00 – 16.00”
- A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a határozat 1.) és 2.) pontjában foglaltak szerint készítse el a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatának, szükség szerint egyéb szabályzatainak módosítását.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos