Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
158/2020. (VI.30.) határozata
a Martonvásári Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítésének és ügyfélfogadási rendjének módosításáról
1.) Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (a továbbiakban: Képviselő-testület) – a Képviselő-testületnek a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 1/2014. (II.12.) önkormányzati rendeletének 32. § (3) bekezdésének c) pontjában foglalt jogkörében eljárva – 2020.07.01. napi hatállyal a Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) szervezeti felépítését a határozat 1. melléklete szerint hagyja jóvá, ügyfélfogadási rendjét az alábbiak szerint módosítja:
a) Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):
Hétfő 13.00 – 16.00
Szerda 08.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Péntek 08.00 – 12.00
b) Ügyfélszolgálat:
Hétfő 08.00 – 16.00
Kedd 08.00 - 16.00
Szerda 08.00 - 17.00
Csütörtök 08.00 - 16.00
Péntek 08.00 - 12.00
c) Polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző, településképi referens:
Szerda 08.00 - 17.00
2.) A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatát, szükség szerint egyéb szabályzatait az 1.) pontban foglaltaknak megfelelően vizsgálja felül és módosítsa.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: 2020.07.01.
/ckeditor/kcfinder/upload/files/mell%C3%A9klet.pdf