Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
118/2018. (V.29.) határozata
a Martonvásári Polgármesteri Hivatal munkarendjének módosításáról
I.
Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény, valamint a képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2014. (II.12.) önkormányzati rendelet 32. §-a értelmében – a Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) munka- és ügyfélfogadási rendjét 2018. június 1. napi hatállyal az alábbiak szerint módosítja:
- A Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2018. (II.28.) jegyzői utasítás 17.2. pontja a következők szerint módosul:
„17.2. Ügyfélfogadási rend:
- Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):
Hétfő 13.00 - 16.00
Szerda 08.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Péntek 08.00 - 12.00
- Ügyfélszolgálat:
Hétfő 08.00 - 16.00
Kedd 08.00 - 16.00
Szerda 08.00 - 17.00
Csütörtök 08.00 - 16.00
Péntek 08.00 - 12.00
- Építéshatóság:
Hétfő 08.30 - 12.00
Szerda 08.30 - 12.00 13.00 - 17.00
- Polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző:
Szerda 08.00 - 17.00”
„17.3. Munkaidő:
-
A Hivatalban foglalkoztatottak munkaideje - heti 40 óra munkavégzés figyelembevételével:
- Általános munkarend:
Hétfő 7.30 - 16.00
Kedd 7.30 - 16.00
Szerda 7.30 - 17.00
Csütörtök 7.30 - 16.00
Péntek 7.30 - 12.30
- Az általánostól eltérően a közterület-felügyelet (közterület-felügyelő) munkarendje a következő:
A közterület-felügyelet feladatkörben alkalmazott közterület-felügyelő munkakör rendeltetése folytán munkaszüneti napon is működő munkakörnek minősül. A munkaidő egyenlőtlen, amely – a munkaidő beosztás alapján – napi 4 óránál kevesebb és 12 óránál több nem lehet. A heti munkaidő 40 óra, amely az ügyelet teljes időtartamát és az ügyeleten kívül elrendelt rendkívüli munkavégzés időtartamát is figyelembe véve – a 48 órát nem haladhatja meg hetente. Heti pihenőidőként heti 48 órát kitevő, megszakítás nélküli pihenőidő biztosítandó, amelybe havonta egy alkalommal a vasárnapnak is bele kell esnie.”
II.
- A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy e határozatban foglaltak alapján a Hivatal személyi állományát érintő egyes személyügyi intézkedéseket hozza meg, az általa meghatározott körben a polgármester egyetértése mellett.
- A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatát jelen döntésben foglaltaknak megfelelően módosítsa és a hozott döntésekről a Hivatal munkatársait, valamint a Hivatal ügyfeleit megfelelő módon tájékoztassa.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos