Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

143/2015. (7. 28.) önkormányzati határozataegyüttműködési megállapodás aláírására a Martonvásár 650/3 hrsz. alatti ingatlanon megvalósuló sportcsarnok építési beruházásával kapcsolatos közbeszerzési e

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

143/2015. (VII. 28.) határozata

önkormányzati határozata

együttműködési megállapodás aláírására

a Martonvásár 650/3 hrsz. alatti ingatlanon megvalósuló sportcsarnok építési beruházásával kapcsolatos közbeszerzési eljárás lefolytatására

 

Martonvásár Város Önkormányzata Képviselő-testülete megtárgyalta a „Javaslat konzorciumi együttműködési megállapodás megkötésére az Önkormányzat és a MartonSport Nonprofit Kft. között a sportcsarnok kivitelezésével kapcsolatos közbeszerzési eljárás MartonSport Nonprofit Kft. általi lebonyolítása érdekében” című előterjesztést, és az alábbi határozatot hozta:

 

1.     A Képviselő-testület egyetért a Martonvásár 650/3 hrsz. alatti ingatlanon megvalósuló sportcsarnok és iskola átalakítása tárgyában a konzorciumi együttműködési megállapodás megkötésével Martonvásár Város Önkormányzata és a MartonSport Nonprofit Kft. között a határozat mellékletét képező tartalommal.

 

2.     A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert, az 1. pont szerinti konzorciumi együttműködési megállapodás és valamennyi ehhez szükséges és kapcsolódó dokumentum aláírására.

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester

A határozat végrehajtásának határideje: folyamatosan

143/2015. (VII. 28.) számú határozat melléklete:

 

„EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁS

 

 

mely létrejött egyrészről a

Név: MartonSport Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság

székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

telefon:+36-22/460-004

fax:+36-22/460-229

cégjegyzékszáma: Cg. 07-09-024940

adószám: 24901084-2-07

számlaszám: 11600006-00000000-66539696

képviseli: Tóth Balázs Károly ügyvezető

(a továbbiakban: Kft.)

 

másrészről

név:  Martonvásár Város Önkormányzata

székhely: 2462 Martonvásár, Budai u. 13.

telefon:+36-22/460-004

fax:+36-22/460-229

adószám: 15727433-2-07

számlaszám: 11996303-06065533-10000001                                 

képviseli: Dr. Szabó Tibor  polgármester

(a továbbiakban: Önkormányzat)

 

(együttesen a továbbiakban: Felek) között, az alulírott helyen és napon, az alábbi feltételek mellett:

 

I.                     Előzmények

 

A Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatala FE-02D/ÉPÍT/208-26/2015 iktatószámú határozatával a MartonSport Nonprofit Kft. és Martonvásár Város Önkormányzata részére engedélyt adott a Martonvásár, Szent László út 2. szám 650/3 hrsz. alatti iskola átalakítására, valamint új tornacsarnokkal történő bővítésére. Az építési beruházást megelőző közbeszerzési eljárást, és annak sikeres lezárását követően a kivitelezést 2015. évben kívánják megkezdeni a Felek. Az építési engedély szerinti építési ütemek – melyek megvalósítása érdekében közbeszerzési eljárás lefolytatása szükséges - az alábbiak:

I. ütem tornacsarnok építése (Tao. támogatásból és a Kft. saját forrásából kerül megvalósításra),

II. ütem új iskolaszárny építése (melynek megvalósítása 2017. év végéig elhalasztásra került),

III. ütem meglévő iskolaépület átalakítása (Önkormányzati pénzeszközökből kerül kialakításra).

 

Az építési beruházás egy helyrajzi számon lévő – Önkormányzat tulajdonú – ingatlanon, de közbeszerzési szempontból két ajánlatkérőt érintően kerül megvalósításra. A sportcsarnok a meglévő iskolaépülettel összenyitásra kerül, így mind területileg, mind műszakilag elválaszthatatlan a két beruházás azonos időben történő megvalósítása.

 

II.                  Megállapodás

 

1.     A Felek abban állapodnak meg, hogy a Martonvásár, 650/3 hrsz. alatti ingatlant érintő, a Fejér Megyei Kormányhivatal Dunaújvárosi Járási Hivatala FE-02D/ÉPÍT/208-26/2015 iktatószámú, a MartonSport Nonprofit Kft. és Martonvásár Város Önkormányzata részére kiadott engedélye alapján a közbeszerzési eljárást közös ajánlatkérőkként folytatják le (továbbiakban: Közös Közbeszerzés).

 

2.     A Felek megállapodnak, hogy a közös közbeszerzési eljárás lefolytatásának érdekében az Önkormányzat átadja a Kft. részére a rendelkezésére álló terveket és egyéb rendelkezésére álló dokumentációt/engedélyeket teljes körű és korlátozásoktól mentes felhasználási joggal.

 

3.     A jelen Megállapodás értelmében a közös közbeszerzési eljárás lefolytatása érdekében a Kft. köteles biztosítani a saját és a Tao. támogatásból megvalósuló I. ütem (A. létesítményrész) fedezetét, illetve az önkormányzat köteles biztosítani a III. ütem (B. és C. létesítményrész) fedezetét az alábbiak finanszírozására:

A.) létesítményrész (Tao.+Kft. anyagi forrásaiból):

- új sportcsarnok

- meglévő iskolaépülettel való összeépítés

- gépészet sportcsarnokot kiszolgáló részei (kazán csarnok)

- külső közművek

- épület körüli térépítés

B.) létesítményrész (Önkormányzat anyagi forrásaiból):

- iskolaépületet kiszolgáló épületgépészeti átalakítás

C.) létesítményrész (Önkormányzat anyagi forrásaiból):

- iskolai étterem és melegítő konyha.

 

4.     A Felek a tervezett közbeszerzési eljárást közös kivitelező beszerzésére irányulóan folytatják le a beruházás műszaki elválaszthatatlanságára tekintettel.

 

5.     A Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy az általuk biztosított forrással történő elszámolási kötelezettségüket az adott forrásmegosztási szabályok szerint teljesítik.

 

6.     A Felek megállapodnak abban, hogy az Önkormányzat által biztosított forrásból megvalósuló II./3. B-C pontban rögzített beruházásokból keletkező vagyon tulajdonjoga az Önkormányzatot illeti meg, míg a Kft. által biztosított forrásból megvalósuló II./3.A pontban rögzített beruházásból keletkező vagyon tulajdonjoga a Kft.-t illeti meg.

 

7.     Az építési beruházás keretében megvalósuló Közös Közbeszerzés tartalmát a Felek az 1. mellékletben rögzítik, azzal, hogy ezen beszerzések körét a beruházás során közös megegyezéssel bővíthetik, módosíthatják, pontosíthatják.

 

  1. A Felek rögzítik továbbá, hogy a Közös Közbeszerzési eljárás eredményeként létrejövő szerződés(ek)ből származó biztosítékok az általuk biztosított forrás arányaihoz igazodóan illetik meg őket.

 

III.                      A Közös Közbeszerzési eljárás lefolytatásának rendje

 

1.       A felek megállapodnak abban, hogy a Közös Közbeszerzés tekintetében az eljárást a MartonSport Nonprofit Kft. folytatja le, és az ezzel kapcsolatban felmerülő adminisztratív és technikai feladatok elsődleges felelőse is a Kft. lesz a jelen Megállapodás további pontjaiban rögzítettek szerint.

 

2.       A felek megállapodnak abban, hogy a Kft. köteles az Önkormányzat képviselőjének jóváhagyását kérni az ajánlattételi felhívással kapcsolatban annak közzététele előtt, továbbá a Kft. képviselője a beruházással kapcsolatos minden kötelezettségvállalásról előzetesen egyeztetni köteles az Önkormányzat képviselőjével.

 

3.       A Közös Közbeszerzés lefolytatatásával kapcsolatban felmerülő szakértői díjak, hirdetményellenőrzési, vagy egyéb operatív (pl.: fénymásolás, futár, stb.) költségek, továbbá egyéb eljárást segítő szakértőik költsége pénzügyi fedezetét a Kft. biztosítja.

 

4.       Felek rögzítik, hogy a Közös Közbeszerzés eredményeként a nyertes Ajánlattevővel a Felek közösen kötnek szerződést, továbbá, hogy a különböző ajánlattevőkre és az eltérő finanszírozási forrásokra tekintettel a nyertes ajánlattevő a megvalósult teljesítés esetében biztosított számlázási pontoknál adott esetben több számlát is köteles kiállítani annak megfelelően, hogy az ajánlatkérők az eltérő finanszírozási forrásokból és elkülönült elszámolási kötelezettségekből származó valamennyi vonatkozó kötelezettségüket teljesíteni tudják.

 

5.       Felek rögzítik, hogy a Közös Közbeszerzési eljárás lebonyolítása érdekében és során együttműködnek egymással és minden szükséges döntést meghoznak illetőleg intézkedést megtesznek azért, hogy a fentiekben meghatározott célok megvalósuljanak.

 

IV.            A Közös Közbeszerzési eljárás dokumentálása

 

  1. A Felek rögzítik, hogy a közbeszerzési eljárás dokumentálása a Kft. feladata. A Önkormányzat vállalja, hogy a rá vonatkozó, az eljárást megelőzően, vagy annak során keletkezett valamennyi eredeti iratot a közbeszerzési eljárás során folyamatosan megküldi a Kft. részére. A Kft. pedig kötelezettséget vállal arra, hogy a közbeszerzési eljárás lezárulását követően a közbeszerzési eljárás iratainak 1 eredeti vagy a Kft. ügyvezetője által hitelesített másolati példányát átadja az Önkormányzat részére.

 

2.     A Felek megállapodnak abban, hogy a közbeszerzési eljárás során négytagú Bíráló Bizottság által biztosítják a közbeszerzési eljárási cselekmények szakszerű lefolytatását, elvégzését, melynek tagjai:

jogi szakterület/bizottság elnöke - Kovacsevicsné Dr. Bögi Viktória

pénzügyi szakterület – Bíró László

közbeszerzési szakterület – Kollmann Örs

közbeszerzés tárgya szerinti szakterület – Tóth Péter

  1. A Felek rögzítik, hogy az ajánlattételi felhívás és dokumentáció, továbbá a kiegészítő tájékoztatás tervezetét a Kft. készíti el, melynek elfogadásáról a Bíráló Bizottsági tagok - akár írásos szavazás útján is - jogosultak nyilatkozni. Az ajánlattételi felhívás közzétételére az Önkormányzat polgármesterének jóváhagyását követően kerülhet sor.

 

  1. A Felek rögzítik, hogy a Bíráló Bizottsági tagok bírálata alapján a hiánypótlási felhívást - valamint szükség esetén a Kbt. alapján szükséges további eljárási cselekményeket – a Kft. készíti és végzi el, és azt a Bíráló Bizottsági tagok írásos jóváhagyását, továbbá az Önkormányzat polgármesterének jóváhagyását követően küldi meg Ajánlattevők részére.

 

V.               Közös Közbeszerzési eljárást lezáró döntés meghozatala

 

1.     A Bíráló Bizottság írásbeli szakvéleményt és döntési javaslatot készít az Ajánlatkérők nevében a közbeszerzési eljárást lezáró a végleges – az Önkormányzat képviselő-testületének hozzájárulásával – döntést meghozó Kft. ügyvezetője részére.

 

2.     A Kft. a döntéshozatalt követően és annak megfelelően készíti el az írásbeli összegezést, teszi közzé az előírt tájékoztatásokat.

 

VI.            Kapcsolattartók

 

a)     Kapcsolattartó a Kft. részéről:

 

a.     Tóth Balázs Károly ügyvezető

E-mail: martonsport@martonvasar.hu

                  Telefon:+36-20/488-5200

     Fax:+36-22/460-229

                 Cím: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

 

b)     Kapcsolattartó a Önkormányzat részéről:

 

Horváth Bálint alpolgármester

E-mail: horvath.balint@martonvasar.hu

                 Telefon:+36-22/460-004

     Fax:+36-22/460-229

                 Cím: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

 

VII.             Jogorvoslat

 

Jogorvoslati eljárás esetén Felek legalább l-l személyt kötelesek delegálni a közös Ajánlatkérők Közbeszerzési Döntőbizottság előtti képviselete céljából.

 

VIII.             Egyéb rendelkezések

 

1.       Valamennyi, jelen Megállapodásban nem szabályozott kérdésben a Ptk., a Kbt. valamint a közbeszerzés tárgyát érintő valamennyi jogszabály vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

 

2.       A jelen Megállapodás mindkét Fél általi aláírása napján lép hatályba. A Felek a jelen Megállapodást határozatlan időre, de legfeljebb a beruházás teljes lezárásáig hozzák létre.

 

 

Martonvásár, 2015. __________                                  Martonvásár, 2015. ___________ __

 

 

 

 

Martonvásár Város Önkormányzata

 

MartonSport Nonprofit Kft.

Képviselő:

 

Képviselő:

Dr. Szabó Tibor

 

Tóth Balázs Károly

polgármester

 

ügyvezető

 

 

 

Mellékletek:

 

1.   számú melléklet: Közös közbeszerzés tárgya

 

 

 

 

Ellenjegyzők:

 

Martonvásár, 2015. __________                                 Martonvásár, 2015. ___________ __

 

 

 

 

Dr. Szabó Schmidt Katalin

 

Bíró László

gazdasági osztályvezető

Martonvásár Város Jegyzője    távollétében

Miklósné Pető Rita aljegyző