Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
294/2025. (XII. 16.) határozata
vér-mintavételi hely működtetése tárgyában kötött szerződés módosításáról
I.
Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a FODOR-MED és Társai Orvosi Szolgáltató Betéti Társaság és a KARDIO-KONZULENS Bt. és az Önkormányzat között az - alapellátás körén kívül eső – vér-mintavételi hely működtetésére létrejött a Ph/7320-3/2020. iktatószámú szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az alábbiak szerint módosítja:
1.) A Szerződés bevezető részében
a) Martonvásár Város Önkormányzatának képviseletére jogosult személye „Horváth Bálint, polgármester” szövegre,
b) a FODOR-MED és Társai Orvosi Szolgáltató Betéti Társaság telephelye „2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.)” szövegre,
c) a KARDIO-KONZULENS Egészségügyi és Szolgáltató Betéti Társaság telephelye „2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.)” szövegre
módosul.
2.) A szerződés 4.) a) pontja az alábbiak szerint módosul:
„[4.) A Megbízott a feladatot az alábbiakban meghatározott mintavételi napokon, időben és helyen, folyamatos szolgáltatás biztosítása mellett - köteles egyéb utasítás hiányában teljesíteni:]
-
A munkavégzés helye:
- 2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.) vér-mintavételi helyisége,
- igény és szükség esetén az ellátott otthonában történő mintavétel.”
3.) A szerződés módosításokkal nem érintett pontjai egyebekben változatlan tartalommal maradnak hatályban.
II.
A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a határozat I. pontjában foglaltakkal egyező szerződést módosító okirat, illetőleg jelen módosítás szerint átvezetett és egységes szerkezetbe foglalt, a határozat 1. mellékletét képező Szerződés aláírására.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos
294/2025. (XII.16.) határozat melléklete:
SZERZŐDÉS
VÉR-MINTAVÉTELI HELY MÚKÖDTETÉSÉRE
(2026.03.01. napi hatályú módosításokkal egységes szerkezetben)
amely létrejött egyrészről Martonvásár Város Önkormányzata (2462 Martonvásár, Budai út 13.; törzsszám: 727431; adószám:15727433-2-07; képviseli: Horváth Bálint, polgármester), továbbiakban: Megbízó,
másrészről
a FODOR-MED és Társai Orvosi Szolgáltató Betéti Társaság (székhelye: 2310 Szigetszentmiklós, Széchenyi u.1/a.); telephelye: 2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.); adószáma: 22304546-1-13; képviseli: dr. Fodor Tamás; képviselet módja: önálló; rövidített neve/továbbiakban: FODOR-MED és Társai Bt.), továbbiakban: Megbízott 1., és
a KARDIO-KONZULENS Egészségügyi és Szolgáltató Betéti Társaság (székhelye: 2462 Martonvásár, Széchenyi utca 73.; telephelye: 2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.); adószáma: 21970939-2-07, képviseli: Dr. Jambrikné Dr. Takács Imola Tünde ügyvezető; képviselet módja: önálló; továbbiakban/rövidített neve: KARDIO-KONZULENS Bt.) a továbbiakban: Megbízott 2.,
(a Megbízott 1. és Megbízott 2. a továbbiakban egyetemleges kötelezettként együttesen: Megbízott)
között, vér-mintavételi hely működtetése tárgyában az alábbi helyen, időben és feltételek mellett:
- SZERZŐDÉS TÁRGYA:
a) Megbízó szakorvosi, háziorvosi beutaló köteles, előzetes bejelentkezésen alapuló laborvizsgálatok elvégzéséhez szükséges vér-mintavételi hely működtetését biztosítja és finanszíroz kizárólag Martonvásár város közigazgatási területén bejelentett lakcímmel/tartózkodási hellyel rendelkező lakosok részére a 4/a) pont szerinti helyen és a 4/b) pont szerinti időben.
b) A Megbízó megbízza Megbízottat – az a) pontban foglaltak vonatkozásában – a vér-mintavételi hely működtetésével az alábbi kikötésekkel:
ba) A tervezett vér-mintavétel - a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház (8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 3.; a továbbiakban: Kórház) által befogadni vállalt - esetszáma 3 x 25/hét, ezt a keretet a megbízott nem lépheti át;
bb) A ba) pontban foglalt esetszámon felül a Kórház kontingens nélkül fogadja a Kórház laboratóriuma a következő mintákat: oralis antikoagulens kezelésben részesülő betegek INR vizsgálatát (Csak „szólóban”, ebben a kategóriában egyéb laborvizsgálat nem történik. Amennyiben más vizsgálattal kombinált, akkor az a kontingensbe számít.); 18 év alatti gyermek; várandós (ezt a tényt a beutalón jelezni kell); így ezen ellátottak nem számítandók bele a ba) pontban foglalt esetszámba.
c) Megbízott kijelenti, hogy a mintavételhez szükséges, jogszabályban meghatározott szakképesítéssel és vér-mintavételi gyakorlattal rendelkezik.
- Az 1.) b) pontban foglalt feladatok elvégzéséért Megbízottanként havi bruttó 58 000 Ft, azaz ötvennyolcezer forint (azaz mindösszesen 116 000 Ft, azaz száztizenhatezer forint) díjazásban állapodnak meg, melyet a Megbízó a Megbízottnak havonta, teljesítésigazolást követően, tárgyhót követő hó 10. napjáig a Megbízott által kibocsájtott számla ellenében folyószámlájára történő átutalással teljesít.
- A megbízás 2020. március 1. napján kezdődik, és határozatlan időre szól. A megbízást a felek 30 napos felmondási idő mellett szüntethetik meg (rendes felmondás). A szerződés 1/b) pontjában foglalt szerződési feltételek megszegése, súlyos szerződésszegésnek minősül, azonnal hatályú felmondást von maga után, és az ezzel okozott többletköltséget a Megbízott megtéríteni köteles a Megbízó részére. Megszűnés esetén a már előjegyzésbe vett és ellátásra nem kerülő pácienseket a Megbízott köteles időben kiértesíteni, illetőleg soron kívüli értesítési kötelezettség terheli a Megbízottat akkor, ha előre nem látható okból akadályozott a feladat ellátása.
- A Megbízott a feladatot az alábbiakban meghatározott mintavételi napokon, időben és helyen, folyamatos szolgáltatás biztosítása mellett - köteles egyéb utasítás hiányában teljesíteni:
-
A munkavégzés helye:
- 2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.) vér-mintavételi helyisége,
- igény és szükség esetén az ellátott otthonában történő mintavétel.
- Heti mintavétel (munkanapokon):
hétfő 6.30 – 9.00 (feladatellátást végző személy: 1 fő)
kedd 6.30 – 9.00 (feladatellátást végző személy: 1 fő)
csütörtök 6.30 – 9.00 (feladatellátást végző személy: 1 fő),
igény és szükség esetén ezzel egyidejűleg további 1 fő az ellátott otthonában történő vér-mintavételt biztosít;
- A Megbízott jogosult legfeljebb az alábbi díjat felszámítani az ellátottak felé az 1/a. pontban foglaltak elvégzéséért:
- helyben, a 4/a. pontban megjelölt helyen történő vérmintavétel díja: 2.000,- Ft,
- Martonvásár közigazgatási területén lakóhelyre/tartózkodási helyre kiszállás során a vérmintavétel díja: 4.000,- Ft.
- A Megbízott amennyiben feladatát nem képes teljesíteni, bármely okból akadályozva van, haladéktalanul köteles a megbízót értesíteni képviselője útján. A Megbízott szakmai felügyeletét, képzését a Kórház látja el. A Megbízott tevékenységét az erre jogosult szakmai szervek ellenőrizhetik.
- Megbízott köteles gondoskodni, a tevékenység végzéséhez szükséges hatósági engedélyek beszerzéséről.
- Megbízottat feladatai ellátása során titoktartási kötelezettség terheli. A feladatellátás során megismert bizalmas adatokat, tényeket harmadik személy számára nem adhatja ki, azokkal nem élhet vissza. E tárgyban titoktartási nyilatkozatot tesz, és erről az adatvédelmi szabályok betartásával is gondoskodik.
- A Megbízott a megbízást megfelelő szakképzettséggel rendelkező személyek bevonásával köteles teljesíteni, akik tevékenységért felelősséggel tartozik.
- A Megbízott köteles negyedévente, negyedév utolsó hónapjának utolsó napjáig, illetőleg a Megbízott külön kérésre soron kívül is írásban beszámolni az általa végzett tevékenységről. A felek megállapodnak, hogy a kapcsolattartás egyik eszköze - az alább megadott számokon - a mobiltelefon is a megjelölt kapcsolattartókon keresztül:
- Megbízó részéről: Gucsek István alpolgármester 06-30-936-6407
- Megbízott 1. részéről: Dr. Fodor Tamás 06-20-5316021
- Megbízott 2. részéről: Dr. Jambrikné Dr. Takács Imola 06-20-667 8715
- A létrejött szerződés 3.) pontban foglaltaktól eltérő megszüntetése, továbbá a jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket és a Ptk. megbízási szerződésre vonatkozó rendelkezéseit kell megfelelően alkalmazni.
12.) Jelen egységes szerkezetbe foglalt szerződés 2026. március 1. napjával lép hatályba, mely naptól a Megbízó és Megbízott között hasonló tárgyban létrejött szerződés hatályát veszti. A szerződés aláírására Horváth Bálint, polgármester Martonvásár Város Önkormányzata Képviselő-testületének ……/2025. (……...) határozata alapján jogosult.
13.) Jelen szerződés 4 eredeti példányban készült, amelyből 2 példány Megbízót, 1-1 példány pedig a Megbízottakat illeti meg.
Felek a szerződést együttesen elolvasták, és a közös értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, cégszerűen aláírták.
Martonvásár, 2025. ……..
Horváth Bálint Dr. Fodor Tamás
Martonvásár Város polgármestere FODOR-MED és Társai Bt.
Megbízó Megbízott 1.
Dr. Jambrikné Dr. Takács Imola
KARDIO-KONZULENS Bt.
Megbízott 2.
