Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
284/2024. (X.22.) határozata
a Martonvásári Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítéséről és ügyfélfogadási rendjéről
- Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az egységes Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) szervezeti felépítését jelen határozat 1. melléklete szerinti formában, az alábbi, egymás mellé rendelt szervezeti egységekkel hagyja jóvá:
- Önkormányzati Iroda
- Városmenedzsment Iroda
- Igazgatási és Rendészeti Iroda
- Adóiroda
- Pénzügyi Iroda
- A Képviselő-testület a Hivatal ügyfélfogadási rendjét az alábbiak szerint fogadja el:
„A Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):
Hétfő 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Kedd -
Szerda 08.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Csütörtök -
Péntek -
Lakosságszolgálat:
Hétfő 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Kedd 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Szerda 08.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Csütörtök 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Péntek 08.00 – 12.00
Pénztár:
Szerda 09.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Jegyző, aljegyző:
Szerda 09.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Polgármester:
Szerda 16.00 – 17.30
Alpolgármester:
Szerda 09.00 – 12.00 13.00 – 17.00”
- A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a határozat 1.) - 2.) pontjában foglaltak szerint készítse el a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatának, szükség szerint egyéb szabályzatainak módosítását.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos
/upload/files/Mell%C3%A9klet.pdf