Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
193/2011. (XII. 13.) határozata
a Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjének módosításáról
1.) Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Martonvásár Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának (a továbbiakban: Hivatal) Szervezeti és Működési Szabályzatában foglalt munkarendjét és ügyfélfogadási rendjét - a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 35. § (2) bekezdés c) pontjában foglaltak alapján - az alábbiak szerint módosítja, és hagyja jóvá 2012. január 1. napi hatállyal:
1.1. A Hivatal munkarendje - munkaidő:
Hétfő 7.45 - 16.30
Kedd 7.45 - 16.30
Szerda 7.45 - 17.45
Csütörtök 7.45 - 16.30
Péntek 7.45 - 13.30
1.2. A Hivatal ügyfélfogadási rendje:
1.2.1. Ügyfélszolgálat:
Hétfő 8.00 - 16.15
Kedd 8.00 - 16.15
Szerda 8.00 - 17.30
Csütörtök 8.00 - 16.15
Péntek 8.00 - 12.00
1.2.2. Polgármesteri Hivatal:
Hétfő - 13.00 - 16.15
Szerda 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.30
Péntek 8.00 - 12.00 -
1.2.3. Okmányiroda:
Hétfő 8.00 - 12.00, 13.00 - 16.15
Szerda 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.30
Péntek 8.00 - 12.00 -
1.2.4. Pénztár:
Szerda 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.30
1.2.5. Polgármester, alpolgármester, jegyző, kabinetvezető:
Szerda 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.30
2.) A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy jelen döntésről az érintetteket tájékoztassa.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos