Martonvásár Város Önkormányzat
Képviselő-testületének
100/2011.(VI. 21.) határozata
okmányirodai kirendeltség önállósulása körzetközpontként
1.) Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete megerősíti 48/2010. (III.30.) sz. döntésében foglalt szándékát, mely szerint kezdeményezi a kirendeltségként működő Martonvásári Okmányiroda Ercsi Okmányirodától történő különválását, önálló okmányiroda létesítését.
2.) Nyilatkozik arra vonatkozóan, hogy:
- biztosítja a kulturált ügyfélfogadáshoz és az okmányirodai feladatok ellátásához szükséges ügyintézési helyszínt,
- biztosítja a személyi- és tárgyi feltételek megteremtésének pénzügyi fedezetét,
- átvállalja az okmányiroda működésének azon – külön megállapodásban rögzített – költségeit, amelyek a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalát terhelik.
- a normatív támogatás rendszeres folyósításáig az okmányirodát saját pénzeszközeiből és a 256/2000. (XII.26.) Korm. rendelet 2/A.§ (2) bekezdés c) pontja szerinti megállapodás alapján őt megillető támogatásból működteti.
3.) A Képviselő-testület felkéri a Polgármestert és a Jegyzőt, hogy a szükséges hozzájárulásokat szerezze be és a kezdeményezést határidőre nyújtsa be a közigazgatási informatikáért felelős miniszternél.
A határozat végrehajtásáért felelős: a polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: 2011. június 30.