Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

92/2013. (5. 28.) járási hivatalt érintő üzemeltetési megállapodás elfogadásáról szóló 59/2013. (IV. 9.)határozat módosításáról

Martonvásár Város Önkormányzata Képviselő-testületének

92/2013. (V. 28) határozata

járási hivatalt érintő üzemeltetési megállapodás elfogadásáról szóló 59/2013. (IV. 9.) határozat módosításáról

1.) Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 59/2013. (IV. 9.) határozatának melléklete helyébe jelen határozat melléklete lép.

2.) A Képviselő-testület - az 1.) pontban foglaltak alapján - felhatalmazza a polgármestert a határozat melléklete szerinti megállapodás aláírására.

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester

A határozat végrehajtásának határideje: azonnal

 

92/2013. (V.28.) határozat melléklete:

Iktatószám: Üzemeltetési Megállapodás

amely létrejött egyrészről: a Fejér Megyei Kormányhivatal (székhely: 8000 Székesfehérvár, Szent István tér 9., képviseli: Dr. Dorkota Lajos kormánymegbízott) (a továbbiakban: Használó), másrészről: Martonvásár Város Önkormányzata (székhely: 2462 Martonvásár, Budai út 13., képviseli: Dr. Szabó Tibor polgármester) (a továbbiakban: Üzemeltető), harmadrészről: „Martongazda” Kft. (székhely: 2462 Martonvásár, Budai út 13., képviseli: Dohárszky István, ügyvezető) (a továbbiakban: Megbízott) (a továbbiakban együttesen: Felek) között az alulírott napon és helyen az alábbi feltételekkel:

I. ELŐZMÉNY

1. Magyarország Országgyűlése a járások kialakításáról, valamint egyes ezzel összefüggő törvények módosításáról szóló 2012. évi XCIII. törvény (a továbbiakban: Törvény) 2. §- ának (1) bekezdése alapján döntött a járási hivatalok megalakításáról. A Törvény 2. § (2) bekezdése alapján az Üzemeltető és a Használó a járási hivatalokról szóló 218/2012. (VIII. 13.) Korm. rendelet 2. számú melléklete szerinti tartalommal megállapodást (a továbbiakban: Megállapodás) kötöttek a 2013. január 1-jétől létrejövő fővárosi és megyei kormányhivatalok járási hivatalaihoz kerülő államigazgatási feladatok ellátásának biztosítása érdekében a korábban ezen feladatellátást szolgáló önkormányzati vagyon és vagyoni értékű jog ingyenes használati, illetve egyéb jogcímen történő átadása feltételeinek, és az ehhez kapcsolódó eljárás lebonyolításához szükséges keretek meghatározása céljából. A Megállapodás rendelkezett a Martonvásári Járási Hivatal (a továbbiakban: Járási Hivatal) kialakításához szükséges ingatlanrész Használó részére történő ingyenes használatba adásáról, amely felsorolását a Megállapodás 1. számú melléklete tartalmazta. A Megállapodás IV/5. pontja szerint Használó köteles viselni az általa használt ingó és ingatlan vagyon rendeltetésszerű használatával összefüggésben felmerült üzemeltetési (beleértve a biztosítási), fenntartási és javítási költségeket. A Megállapodás nem rendelkezett azon ingatlanrészről, amelyben az okmányirodai funkciók ellátása valósul meg 2013. január 1-jét követően is, és amely helye a megelőző állapotokhoz képest nem változott, az továbbra is a 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatti épületben működik. Az okmányiroda a Járási Hivatal épületébe (2462 Martonvásár, Szent László út 2.) költözéséig jelen megállapodás kiterjed a 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatti ingatlan közös használatára is. 5 2. A Megállapodás IV/1.1. pontja szerint az ingatlanok fenntartásával, üzemeltetésével, karbantartásával kapcsolatos költségeket a kizárólagosan használt ingatlanok esetében Átvevő (jelen megállapodás szerinti Használó) viseli, a közösen használt ingatlanok esetében Felek (jelen megállapodás szerinti Felek) közösen viselik az általuk közösen meghatározott megosztás szerint. Felek vállalják, hogy a közösen használt ingatlanok, ingatlanrészek tekintetében megvizsgálják annak a lehetőségét, hogy a közüzemi költségek mérését szolgáló órák (továbbiakban: mérőóra) megosztásra, illetve a Használó nevére kerülhetnek-e. Amennyiben a Felek által közösen használt ingatlanrész tekintetében a mérőórák megosztásra, illetve a Használó nevére kerülnek, nem a jelen megállapodás szerinti megoszlás alapján történő költségmegosztásra vonatkozó rendelkezések, hanem a mérőóraállások az irányadók. Ebben az esetben a szolgáltatások havi díját a Használó közvetlenül a szolgáltató részére fizeti meg.

II. A MEGÁLLAPODÁS CÉLJA

3. Jelen megállapodás célja az I.2. pontban hivatkozott Megállapodásban meghatározott kötelezettségek teljesítése, járási hivatalokhoz kerülő államigazgatási feladatok ellátását biztosító, Használó használatában lévő önkormányzati vagyon rendeltetésszerű használatával összefüggő üzemeltetési költségek megosztása, és megtérítésének szabályozása.

III. A MEGÁLLAPODÁS TARTALMA

4. Alap adatok:

a) Felek kijelentik, hogy a Megállapodás alapján a Martonvásár 673/4 hrsz. alatt felvett, természetben a 2462 Martonvásár, Szent László út 2. sz. alatti, valamint a Martonvásár 679 hrsz. alatt felvett, természetben a 2462 Martonvásár, Budai út 13. sz. alatti ingatlanok a Felek közös használatába kerültek.

b) Alapterületi adatok - A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti ingatlan nettó alapterülete 998,35 m2 , melyből a Klebersberg Intézményfenntartó Központ, valamint az Üzemeltető által használt ingatlanrész nettó alapterülete 769,23 m2 , a Használó által használt ingatlanrész nettó alapterülete 229,12 m2 . - A 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatti ingatlan nettó alapterülete 582,57 m2 , melyből az Üzemeltető által használt ingatlanrész nettó alapterülete 535,52 m2 , a Használó által használt ingatlanrész nettó alapterülete 47,05 m2 .

c) Létszám - A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületben elhelyezett foglalkoztatottak száma 33 fő, melyből a Klebersberg Intézményfenntartó Központ, a Zóna Vendéglátó Kft., az Üzemeltető, valamint a Megbízott alkalmazásában álló foglalkoztatottak száma 18 fő, a Használó (Járási Hivatal) alkalmazásában álló foglalkoztatottak száma 15 fő. - A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületben az Üzemeltető által működtetett Beethoven Általános Iskola 5 osztálya került elhelyezésre, osztályonként átlagosan 25 fős osztálylétszámmal. - A 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatti épületben elhelyezett foglalkoztatottak száma 35 fő, melyből az Üzemeltető, valamint a Megbízott 6 alkalmazásában álló foglalkoztatottak száma 29 fő, a Használó (Járási Hivatal) alkalmazásában álló foglalkoztatottak száma 6 fő.

d) Lég m3 adatok: - A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épület a köznevelési funkciókat ellátó 2462 Martonvásár, Beethoven tér 1. szám alatti épülettel azonos ellátási helynek minősül, melynek össz légm3 : 17161,37 m3 , melyből Használó 927,94 m3 -t használ. - A 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatti épület össz légm3 : 1922,48 m3 , melyből Használó 155,27 m3 -t használ.

5. Felek megállapodnak, hogy a III.4.a) pont szerinti ingatlanok üzemeltetését az Üzemeltető megbízottja, a 100 %-os tulajdonában lévő Megbízott útján látja el külön megállapodás szerint.

6. Az üzemeltetési költségeknek a Használót terhelő részét a szolgáltatók felé Üzemeltető megelőlegezi, melyet Használó az Üzemeltető vagy Megbízott részére a jelen megállapodásban szabályozott módon köteles megfizetni.

7. Az irányadó, az adott időszakban hatályos szerződésekben, illetve jogszabályokban meghatározott üzemeltetési kötelezettségek költségeinek Üzemeltető, illetve Megbízott általi továbbszámlázása az alábbiak szerint történik: 7.1. A Használó által megfizetendő üzemeltetési és fenntartási költségek köre és megosztása:

7.1.1. Közüzemi díjak

a) Hulladékszállítás: A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti ingatlan vonatkozásában a szolgáltató hulladékszállítás tekintetében a tárolóedény ürítésének gyakorisága alapján számláz az Üzemeltető felé. A teljes költség megosztása a 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületben elhelyezett foglalkoztatottak száma szerinti létszámok alapján létszámarányosan történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 45 %-át köteles Megbízottnak megfizetni. A Használó a 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatt található okmányirodai feladatokat ellátó szervezeti egységének 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületbe történő költözését követően Használó szerződést köt a hulladékszállításra vonatkozóan a közszolgáltatást Martonvásár Város területén ellátó gazdasági társasággal.

b) Távhő-szolgáltatás, villamos energia szolgáltatás, gázenergia szolgáltatás: A szolgáltató a mért energiafelhasználás alapján számláz Üzemeltető felé. A teljes költség megosztása a III.4.a) pont szerinti ingatlanok esetén a III.4.d) pont szerinti légm3 adatok alapján történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 5,7 %-át köteles a Megbízottnak megfizetni.

c) Víz-és csatornadíj: A szolgáltató a felhasznált víz mennyisége után számláz az Üzemeltető felé. 7 A teljes költség megosztása a III.4.a) pont szerinti ingatlanok esetén a III.4.c) pont szerinti létszámok alapján létszámarányosan történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 11 %-át köteles a Megbízottnak megfizetni.

7.1.2. Ellenőrzési, felülvizsgálati díjak: (Tűzoltó készülékek rendszeres ellenőrzése, a D, E tűzveszélyességi ellenőrzés szabványossági felülvizsgálat és mérés, a behatolásjelző karbantartása, ügyeleti díja, a légkondicionáló berendezések beüzemelés előtti, illetve leállás utáni karbantartásának, valamint javításának és cseréjének költségei, a vezetékes távközlési szolgáltatás költségei, valamint az informatikai költségek)

a) A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épület esetében Használó szerződést köt a tűzoltókészülékek rendszeres ellenőrzése, valamint a tűzveszélyességi ellenőrzés, szabványossági felülvizsgálat és mérés érdekében.

b) A 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatti épületben felszerelt behatolásjelző a Használó kizárólagos használatában lévő helyiségekhez került felszerelésre, így annak költségét Használó viseli. c) 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épület esetében a légkondicionáló berendezések elhelyezése jelen megállapodás 7.1.4.

c) pontja szerinti eljárási rendben történhet, azzal, hogy annak üzemeltetési költségeit Használó fizeti.

d) A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületben a vezetékes távközlési szolgáltatás, valamint az informatikai költségek a Használó által e körben megkötött szerződés szerint, a Használó kizárólagos fizetési kötelezettsége mellett kerülnek a szolgáltató felé megtérítésre.

e) A 2462 Martonvásár, Budai út 13. szám alatti épületre vonatkozóan a 7.1.2. pontba tartozó külön nem nevesített költségek, így a D, E tűzveszélyességi ellenőrzés szabványossági felülvizsgálatának és mérésének, a légkondicionáló berendezések beüzemelés előtti, illetve leállás utáni karbantartásának, valamint javításának és cseréjének, a vezetékes távközlési szolgáltatás, valamint az informatikai költségek esetében Üzemeltető 35.000,- Ft + ÁFA / hó átalánydíjat számol el a közös használat időtartamára, amely időszakosan az infláció mértékével emelkedik.

f) Felek megállapítják, hogy a kizárólag az egyik fél által használt informatikai eszközök egyéb költségeit az a fél köteles viselni, akinek az a használatában van, e tekintetben külön rögzítik, hogy az Üzemeltető által a Használónak átadott informatikai eszközök meghibásodása esetén, azok javításáról, valamint az átadott eszközökhöz tartozó kellékanyag (pl.: nyomtató festékszalag, tintapatron) beszerzéséről a Használó gondoskodik.

7.1.3. Egyéb költségek

a) Irodaépület takarítása: A III.4.a) pont szerinti ingatlanok takarítása körében a teljes költség megosztása a területi megoszlás alapján történik a következők szerint: Kizárólagos használatú ingatlanrész esetén Feleket a teljes költségből az általuk használt területnek a teljes ingatlan területéhez viszonyított aránya alapján megosztott költségből rájuk eső rész terheli. 8 Közös használatú ingatlanrész esetén a teljes költségből a teljes ingatlan területéhez viszonyított aránya alapján a területre eső rész Felek közötti megosztása a használat időtartamának megfelelő arányban történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 17,5 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.

b) Tisztasági és higiéniai eszközök biztosítása: A tisztasági és higiéniai eszközök teljes költségének megosztása a III.4.a) pont szerinti ingatlanok esetén a III.4.b) pont szerinti területi megoszlás alapján történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 17,5 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.

c) Biztosítási díjak  Ingók: Az ingó eszköz biztosításáról a felek a használat és a saját érdekkörükben felmerülő szükségszerűség alapján kötelesek maguk gondoskodni.  Ingatlanok: Felek rögzítik, hogy az ingatlanok biztosításáról Üzemeltető gondoskodik, költségeit kizárólagosan téríti.  Felek rögzítik, hogy a kizárólag az egyik fél által használt gépjárművek biztosításának költségeit az a fél köteles viselni, akinek az a használatában van.

d) Élőerős őrzés-védelem, biztonságtechnikai rendszer: Üzemeltető vállalja, hogy a 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti ingatlan Használó által használt helyiségeiben élőerős őrzésvédelem biztosításáról gondoskodik az okmányirodai funkciókat ellátó szervezeti egység Járási Hivatal épületébe költözésétől mindaddig, amíg Használó erre külön szerződést nem köt. Használó a teljes költséget köteles az Üzemeltetőnek megfizetni. Használó vállalja, hogy megvizsgálja annak lehetőségét, hogy legkésőbb az okmányirodai funkciókat ellátó szervezeti egység Járási Hivatal épületébe költözését követő év január 1-jei fordulónappal e tárgyban külön szerződést kössön, amely alapján az élőerős őrzés-védelem költségei a Használó kizárólagos fizetési kötelezettsége mellett kerülnek a szolgáltató felé megtérítésre. Üzemeltető vállalja továbbá, hogy a 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épület felújítása során megvizsgálja, és kidolgozza biztonságtechnikai kamerarendszer kiépítésének feltételeit, és módját, amelynek megvalósítási költségeit Használó köteles megfizetni.

7.1.4 Eseti, egyéb üzemeltetési, szerződésen kívüli javítási költségek

a) Állagmegóvás, karbantartás Az Üzemeltető köteles gondoskodni (elsősorban Megbízottja útján) az épület karbantartásáról, az épület központi berendezéseinek állandó üzemképes állapotáról, a közös használatra szolgáló helyiségek állagában, továbbá e helyiségek berendezéseiben keletkezett hibák megszüntetéséről. Az Üzemeltető ezen kötelezettségét életveszélyt okozó, továbbá az épület állagát veszélyeztető vagy a helyiségek rendeltetésszerű használatát ténylegesen akadályozó (a továbbiakban együtt: azonnali beavatkozást igénylő) hibák esetében haladéktalanul, azonnali beavatkozást nem 9 igénylő hibák esetében pedig általában az épület karbantartásával vagy felújításával összefüggésben köteles teljesíteni. A jelen pont szerinti munkálatok teljes költségének megosztása a következők szerint történik: Kizárólagos használatú ingatlanrész esetén Feleket a teljes költségből az általuk használt területnek a teljes ingatlan területéhez viszonyított aránya alapján megosztott költségből rájuk eső rész terheli. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 17,5 %-át köteles az Üzemeltetőnek megfizetni. Felek rögzítik, hogy a Használó által kizárólagosan használt helyiségek javítási, karbantartási, felújítási munkálatait, felszereléseinek, berendezéseinek, épületgépészeti berendezéseinek cseréjét a Használó (elsősorban Üzemeltető Megbízottjával) végezteti el, és Használó viseli annak költségeit. Használó az azonnali beavatkozást igénylő hiba elhárításához szükséges munkát az Üzemeltető helyett (elsősorban Üzemeltető Megbízottjával) elvégeztetheti, ha a hiba elhárításáról Üzemeltető a Használó írásbeli felhívásában megjelölt megfelelő határidőben nem gondoskodik. Használó az igazolt költség Üzemeltetőre eső hányadának egy összegben való megtérítését igényelheti az Üzemeltetőtől, ha helyette azonnali beavatkozást igénylő munkát végzett.

b) Nem rendeltetésszerű használat Felek rögzítik, hogy a Használó által kizárólagosan használt helyiségek nem rendeltetésszerű használatából eredő javítási, karbantartási munkálatait, felszereléseinek, berendezéseinek, épületgépészeti berendezéseinek cseréjét a Használó (elsősorban Üzemeltető Megbízottjával) végezteti el, és Használó viseli annak költségeit.

c) Értéknövelő beruházás A Megállapodás IV.1.1. pont a) pontjában foglaltak alapján értéknövelő beruházás, különösen az épületek szerkezetét is érintő átalakítások, felújítások, rekonstrukciók elvégzése annak a félnek a kötelezettsége, akinek az átalakítás, a felújítás, a rekonstrukció az érdekében áll, illetve aki azt szükségesnek tartja, ennek megfelelően azok költségeit is ez a fél köteles megfizetni. Felek megállapodnak, hogy a Használó az épületeken felújítási, beruházási munkálatokat, az ingatlan berendezéseinek cseréjét csak az Üzemeltető, mint tulajdonos hozzájárulásával végezhet. A Felek rögzítik, hogy a tárgyi ingatlanokon a Használó által végzett beruházások, felújítások, illetve berendezéseinek cseréje tulajdoni igényt nem keletkeztetnek. A jelen pont szerinti értéknövelő beruházás beszámítási igényt keletkeztet, mely érvényesítésének módjáról Felek az Üzemeltető előzetes jóváhagyásával egyidejűleg külön megállapodásban rendelkeznek.

d) Nem elengedhetetlenül szükséges munkálatok Felek megállapodnak továbbá, hogy a kizárólag az egyik fél érdekében álló, illetve kizárólag az egyik fél által szükségesnek tartott egyéb felújítási, átalakítási, valamint nem elengedhetetlenül szükséges, vagy jogszabályi előírás alapján kötelező karbantartási munkálatokat, illetve a berendezések nem elengedhetetlenül szükséges, vagy jogszabályi előírás 10 alapján kötelező cseréjét szintén az a fél köteles elvégezni, illetve költségeit megfizetni, akinek azok az érdekében állnak, illetve aki azokat szükségesnek tartja, továbbá akit arra jogszabály kötelez.

7.2. A Használó által megfizetendő üzemeltetési és fenntartási költségek továbbszámlázása és teljesítése:

a) Felek megállapodnak, hogy Üzemeltető, illetve Megbízott a mindenkori hatályos jogszabályok szerint a 2013. január 1. napját követő teljesítési időszakra vonatkozó üzemeltetési költségek előzőekben meghatározottak szerint Használóra eső részét számlázhatja tovább Használó részére az alábbiak szerint: Az Üzemeltető, illetve Megbízott az adott hónapra vonatkozóan tárgyhót követő hónap 15 napjáig egy számlát bocsát ki a Használó részére (számlázási cím: Fejér Megyei Kormányhivatal, 8000 Székesfehérvár, Szent István tér 9.) azon költségek vonatkozásában, amelyek részéről már kiegyenlítésre kerültek. A Használó a számla tekintetében 8 napon belül kifogással élhet. Amennyiben a Használó kifogással nem élt, a számla szerinti összeget a kézhezvételtől számított 15 napon belül átutalással fizeti meg az Üzemeltető 11996303-06065533-10000001 számú vagy a Megbízott 11600006-00000000- 44231864 számlájára.

b) Az Üzemeltető és Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy az általa készített számlákhoz fénymásolatban csatolja az azok kiállításának alapjául szolgáló – a szolgáltatók, megbízottak által – kiállított számlák másolatait.

c) A hatályban lévő szerződések lényeges tartalmi elemeinek módosításáról és új szerződések megkötéséről az Üzemeltető előzetesen egyeztet a Használó mindenkori vezetőjével, vagy az általa megbízott kormánytisztviselővel, továbbá a szerződés megkötésétől számított 5 munkanapon belül tájékoztatja Használót.

IV. MEGÁLLAPODÁS MEGSZŰNÉSE, MEGSZÜNTETÉSE, MÓDOSÍTÁSA

8. Felek megállapodnak, hogy jelen megállapodás egyoldalú nyilatkozattal nem mondható fel. Jelen megállapodást Felek kizárólag közös megegyezéssel szüntethetik meg akként, hogy az üzemeltetési kérdésekről új megállapodásban rendelkeznek. Jelen megállapodás kizárólag abban az esetben szűnik meg, ha Használónak az ingatlan ingyenes használatra vonatkozó jogcíme megszűnik.

9. Jelen megállapodás kizárólag írásban, és – a szerződés megszüntetéséhez hasonlóan – kizárólag a Felek közös megegyezésével módosítható.

V. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

10. Jelen megállapodás az aláírás napján lép hatályba és határozatlan időre szól, azzal, hogy az abban foglaltakat 2013. január 1. napját követően felmerült üzemeltetési költségek tekintetében is alkalmazni kell, úgy, hogy jelen szerződés aláírásának napjáig felmerült, a járási hivatal működéséhez biztosított, Üzemeltető által finanszírozott ráfordításokat Használó megfizeti Üzemeltető részére. Amennyiben Felek a jelen megállapodást nem azonos napon írják alá, úgy az a későbbi aláírás napján lép hatályba. 11

11. Felek kijelentik, hogy jelen megállapodás hatálya alá tartozó esetekben egymással legmesszebbmenőkig együttműködnek, minden szükséges tájékoztatást egymás részére megadnak.

12. Felek az üzemeltetési kérdésekben az alábbi kapcsolattartókat jelölik ki: Üzemeltető részéről: Gucsek István, tel.: 22-460-004, e-mail cím: alpolgarmester@martonvasar.hu Megbízott részéről: Dohárszky István, tel: 22-569-128, e-mail cím: martongazda2011@gmail.com Használó részéről: Szlávik Attila, tel: 22-526-927, e-mail cím: szlavik.attila@fejer.kdrkh.hu

13. Felek megállapodnak, hogy a megosztás alapjául szolgáló terület- és létszámmegoszlás, valamint – közös használatú ingatlanrész esetében – a használat időtartamának változása esetén haladéktalanul egyeztetést kezdeményeznek egymással.

14. Az egyeztetést követően a Felek az új terület- és létszámmegoszlást írásban rögzítik, és képviselőik aláírásukkal látják el, ezt követően a költségek megosztása a Felek által elfogadott új terület- és létszámmegosztás szerint történik.

15. Felek kijelentik, hogy a közöttük az épület üzemeltetése során felmerült vitás kérdések megoldása elsődleges eszközének az egymás közötti tárgyalást tekintik.

16. A tárgyalások sikertelensége esetén a Felek a jogvita rendezése érdekében a pertárgy értéktől függően a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény illetékességi szabályai szerinti bírósághoz fordulnak.

17. Jelen megállapodásban nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó jogszabályi rendelkezések az irányadóak.

18. Jelen megállapodás 8 számozott oldalból áll és 9 eredeti példányban készült, melyből Üzemeltetőt, Megbízottat és Használót 3-3 példány illeti meg.

19. Jelen megállapodást a Felek elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírták.

Székesfehérvár, 2013. ……………                                                       Martonvásár, 2013. ……………  

 

              Dr. Szabó Tibor                                                                                      Dr. Dorkota Lajos

               polgármester                                                                                       kormánymegbízott

Martonvásár Város Önkormányzata                                                         Fejér Megyei Kormányhivatal

                 Üzemeltető                                                                                                Használó

 

 

Dohárszky István

ügyvezető

 

 „Martongazda” Kft.

Megbízott

Pénzügyileg ellenjegyzi:

Martonvásár, 2013. ……………                                                    Székesfehérvár, 2013. …………… 

 

                    Bíró László                                                                                     Takács Zoltán

          pénzügyi osztályvezető                                                        pénzügyi főosztályvezető-helyettes

Martonvásár Város Önkormányzata                                                    Fejér Megyei Kormányhivatal