Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

16/2011. (2. 1.) a polgármesteri hivatal köztisztviselői 2011. évi teljesítménycéljainak meghatározásáról

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

16/2011.(II.1.) határozata

a polgármesteri hivatal köztisztviselői 2011. évi teljesítménycéljainak meghatározásáról

 

Martonvásár Város Önkormányzat Képviselő-testülete a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 34.§ (3) bekezdése alapján a köztisztviselők teljesítményértékelésének alapjául szolgáló kiemelt célokat 2011. évre a következők szerint állapítja meg:

 

  1. Hivatali szintű célkitűzések:
  • lakosság- és szolgáltatás-centrikus működés kialakítása és követése
  • államigazgatási feladatok tekintetében a jogszabályban rögzített felhatalmazás alapján a jegyző állapítja meg a feladatokat, melynek teljesítéséről a testületet beszámolóban tájékoztatja
  • kistérségi feladatellátás integrációja

 

  1. Szervezési osztály:
    • kistérségi feladatellátás koordinációs feladatai
    • képviselő-testületi, bizottsági ülések anyagainak előkészítése, hozott döntések végrehajtásának nyomon követése
    • hozott döntések nyilvántartása, jegyzőkönyvek, értesítések határidőben történő megküldése, nyilvánosság biztosítása
    • civil és partnerségi kapcsolatok építése, civil iroda működésének kialakítása

 

  1. Igazgatási osztály:
  • aktív együttműködés a Szent László Völgye Segítő Szolgálattal
  • közfoglalkoztatás megszervezése a településen, ehhez kapcsolódó tervezési, bonyolítási feladatok határidőben történő elvégzése, tárgyév folyamán rendszeres beszámolók készítése
  • az okmányiroda szolgáltatás-centrikus működésének előtérbe helyezése, ügyfélfogadási rend ügyfélbarát kialakítása és fenntartása, az előjegyzési időpontok 2 hétnél nem hosszabb várakozási idővel történő kiadása

 

  1. Műszaki osztály:
  • a beruházási, felújítási, karbantartási feladatok előkészítése, bonyolítása
  • aktív közreműködés a városgazdálkodási feladatok új szemléletű megszervezésében, bonyolításában
  • építéshatósági ügyek ügyfélcentrikus, szolgáltatásjellegű végzése, határidőben történő feladatellátás
  • közterület ellenőrzésével kapcsolatos feladatok kiemelt kezelése

 

 

  1. Pénzügyi osztály:
  • bevételi lehetőségek feltárása, a megállapított bevételek beszedése, pénzügyi helyzet aktuális állapotának figyelemmel kísérése
  • pénzügyi, gazdálkodási, számviteli, adatszolgáltatási, nyilvántartási feladatok pontos, határidőben történő elvégzése
  • költséghatékony tárgyieszköz-finanszírozás
  • új szemléletű gazdálkodás, szakfeladetrend bevezetése
  • kistérségi gazdálkodás, pénzügyi feladatellátás integrációja

 

A határozat végrehajtásáért felelős: jegyző

A határozat végrehajtásának határideje: 2011. december 31.