Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

89/2015. (4. 28.) a Fejér Megyei Kormányhivatallal kötött üzemeltetési megállapodás módosítása és önkormányzati tulajdonú ingatlan Széchenyi Programiroda céljára történő hasznosításának jóváhagyása

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

89/2015. (IV. 28.) határozata

a Fejér Megyei Kormányhivatallal kötött üzemeltetési megállapodás módosítása és önkormányzati tulajdonú ingatlan Széchenyi Programiroda céljára történő hasznosításának jóváhagyása

 

1)          Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete megerősíti a 193/2014. (XI.25.) számú határozatában foglaltakat és Fejér Megyei Kormányhivatal és az Önkormányzat között járási hivatal üzemeltetése tárgyában létrejött megállapodás 2. számú – villamosenergia-felhasználás mérésének leválasztására és Széchenyi programiroda céljára átadandó helyiségek használatba adására irányuló - módosítását jelen határozat 1. melléklete szerint elfogadja. A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert az üzemeltetési megállapodás módosításának aláírására.

 

2)          Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a határozat 2. melléklete szerint elfogadja a Fejér Megyei Kormányhivatal és a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. között a Martonvásár, belterület 664. hrsz (természetben Martonvásár, Szent László út 24.) alatti ingatlant érintő használati szerződést, és felhatalmazza a polgármestert a használati szerződés záradékának aláírására.

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester

A határozat végrehajtásának határideje: azonnal

 

 

 

1.               melléklet a 89/2015. (IV. 28.) határozathoz:

 

Iktatószám:

 

Üzemeltetési Megállapodás 2. számú Módosítása

 

amely létrejött egyrészről:

a Fejér Megyei Kormányhivatal (székhely: 8000 Székesfehérvár, Szent István tér 9., képviseli: Dr. Simon László kormánymegbízott) (a továbbiakban: Használó),

 

másrészről:

Martonvásár Város Önkormányzata (székhely: 2462 Martonvásár, Budai út 13., képviseli: Dr. Szabó Tibor polgármester) (a továbbiakban: Üzemeltető),

 

harmadrészről:

Martonvásár Polgármesteri Hivatal (székhely: 2462 Martonvásár, Budai út 13., képviseli Miklósné Pető Rita aljegyző) (a továbbiakban: Üzemeltető Hivatala)

 

negyedrészről:

 „Martongazda” Kft. (székhely: 2462 Martonvásár, Budai út 13., képviseli: Vörös Péter, ügyvezető) (a továbbiakban: Megbízott)

 

 (a továbbiakban együttesen: Felek) között az alulírott napon és helyen az alábbi feltételekkel:

 

I.                ELŐZMÉNY

 

1. Magyarország Országgyűlése a járások kialakításáról, valamint egyes ezzel összefüggő törvények módosításáról szóló 2012. évi XCIII. törvény (a továbbiakban: Törvény) 2. §-ának (1) bekezdése alapján döntött a járási hivatalok megalakításáról. A Törvény 2. § (2) bekezdése alapján az Üzemeltető és a Használó a járási hivatalokról szóló 218/2012. (VIII. 13.) Korm. rendelet 2. számú melléklete szerinti tartalommal 2013.09.27. napján megállapodást (a továbbiakban: Megállapodás) kötöttek a 2013. január 1-jétől létrejövő fővárosi és megyei kormányhivatalok járási hivatalaihoz kerülő államigazgatási feladatok ellátásának biztosítása érdekében a korábban ezen feladatellátást szolgáló önkormányzati vagyon és vagyoni értékű jog ingyenes használati, illetve egyéb jogcímen történő átadása feltételeinek, és az ehhez kapcsolódó eljárás lebonyolításához szükséges keretek meghatározása céljából. A Megállapodás rendelkezett a Martonvásári Járási Hivatal (a továbbiakban: Járási Hivatal) kialakításához szükséges ingatlanrész Használó részére történő ingyenes használatba adásáról, amely felsorolását a Megállapodás 1. számú melléklete tartalmazta. A Megállapodás IV/5. pontja szerint Használó köteles viselni az általa használt ingó és ingatlan vagyon rendeltetésszerű használatával összefüggésben felmerült üzemeltetési (beleértve a biztosítási), fenntartási és javítási költségeket. Az üzemeltetési megállapodást a Kormányablak kialakítására való tekintettel 2014.05.07. napján módosították a felek egyező akarattal (1. számú módosítás).

2. A Martonvásári Járási Hivatal (2462 Martonvásár, Budai út 1., a továbbiakban: Járási Hivatal) épületében a Kormányablak kialakítása után a Fejér Megyei Kormányhivatal a Járási Hivatal helyiségeinek egy részét klímaberendezésekkel látta el. A megnövekedett energiafelhasználásra való tekintettel az ingatlan Tulajdonosa, Üzemeltetője és Használója közösen megvizsgálta a villamos energia külön mérőóra általi mérhetőség lehetőségét, ennek eredményeként a felek megállapodtak, hogy a Járási Hivatal villamos energia fogyasztásának mérésére a Használó saját költségén almérőt épít ki. A szerelési munka elvégzésre került, az elektromos fogyasztásmérő beszerelése megtörtént 2014. augusztus 30. napján, így az üzemeltetési megállapodás vonatkozó pontjának felülvizsgálata és módosítása szükséges.

A Fejér Megyei Kormányhivatal egyidőben megkereste az Önkormányzatot, a Martonvásári Járási Hivatal részére rendelkezésre bocsájtott férőhely bővítése okán, a Martonvásár, Szent László út 24. (Martonvásár, 664. hrsz.) alatti, önkormányzati tulajdonú épület egyes részeinek igénybevétele céljából.

3. A Felek az üzemeltetési megállapodást a jelen megállapodás II. fejezetében foglaltak szerint módosítják és kiegészítik, egyúttal az üzemeltetési megállapodást megkötő felek közé szerződő félként üzemeltető hivatalaként belép Martonvásári Polgármesteri Hivatal.

 

II. MÓDOSULÓ RENDELKEZÉSEK

 

1.      Az üzemeltetési megállapodás III/4. pont a) alpontja az 1. számú módosítás 1. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„a.) Felek kijelentik, hogy a megállapodás alapján a

- Martonvásár 673/4. hrsz. alatt felvett, természetben a 2462 Martonvásár, Szent László út 2. sz. alatti ingatlan a Felek közös használatába került, valamint a

- Martonvásár 664. hrsz. alatt felvett, természetben a 2462 Martonvásár, Szent László út 24. sz. alatti ingatlan földszintjén jelen megállapodás 1. számú mellékletét képező alaprajzon feltüntetett 2 helyisége és WC/fürdőhelyiségből álló iroda helyiségei a Fejér Megyei Kormányhivatal használatába került Széchenyi Programiroda elhelyezése céljából.

 

2.      Az üzemeltetési megállapodás III/4. pont b) alpontja az 1. számú módosítás 2. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„b.) Alapterületi adatok

- A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti ingatlan nettó alapterülete 998,35 négyzetméter, melyből a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, valamint az Üzemeltető által használt ingatlanrész nettó alapterülete 674,47 négyzetméter, a Használó által használt ingatlanrész nettó alapterülete 323,88 négyzetméter

- A 2462 Martonvásár, Szent László út 24. ingatlannak jelen megállapodás 1. számú mellékletét képező alaprajzon feltüntetett 2 helyiségének nettó alapterülete 24,5 négyzetméter.”

 

3.      Az üzemeltetési megállapodás III/4. pont c) alpontja az 1. számú módosítás 2. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„c.) Létszám

-          A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületben elhelyezett foglalkoztatottak száma 40 fő, melyből a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, a HPM Plus Kft., az Üzemeltető, valamint a Megbízott alkalmazásában álló foglalkoztatottak száma 18 fő, a Használó (Járási Hivatal) alkalmazásában álló foglalkoztatottak száma 22 fő.

-          - A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületben az Üzemeltető által működtetett Beethoven Általános Iskola 5 osztálya került elhelyezésre, osztályonként átlagosan 25 fős osztálylétszámmal.

-          A 2462 Martonvásár, Szent László út 24. szám alatti épületben elhelyezett foglalkoztatottak száma 35,5 fő, melyből az épületben működő Segítő Szolgálat létszáma 31,5 fő, az épület kijelölt, a Széchenyi Programiroda céljára használatba átadott helyiségeiben elhelyezett foglalkoztatottak várható létszáma legfeljebb 4 fő.”

 

4.      Az üzemeltetési megállapodás III/4. pont d) alpontja az 1. számú módosítás 4. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„d.) Légköbméter adatok:

- A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épület a köznevelési funkciókat ellátó 2462 Martonvásár, Beethoven tér 1. szám alatti épülettel azonos ellátási helynek minősül, melynek összlégköbmétere: 17161,37 légköbméter, melyből Használó 1259,86 légköbmétert használ.

- A 2462 Martonvásár, Szent László út 24. szám alatti épület összlégköbmétere: 2024,04 légköbméter, melyből Használó 156,48 légköbmétert használ.”

5.      Az üzemeltetési megállapodás III/7.1.1. pont a) alpontja az 1. számú módosítás 5. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„a.) Hulladékszállítás:

- A 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti ingatlan vonatkozásában a szolgáltató hulladékszállítás tekintetében a tárolóedény ürítésének gyakorisága alapján számláz az Üzemeltető felé. A teljes költség megosztása a 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épületben elhelyezett foglalkoztatottak száma szerinti létszámok alapján létszámarányosan történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 13,30 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.

- A 2462 Martonvásár, Szent László út 24. szám alatti ingatlan vonatkozásában a szolgáltató hulladékszállítás tekintetében a tárolóedény ürítésének gyakorisága alapján számláz a Megbízott felé. A teljes költség megosztása a 2462 Martonvásár, Szent László út 24. szám alatti épületben elhelyezett foglalkoztatottak száma szerinti létszámok alapján létszámarányosan történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 11,27 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.”

 

6.      Az üzemeltetési megállapodás III/7.1.1. pont b) alpontja az 1. számú módosítás 6. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

  „b) Távhő-szolgáltatás, gázenergia szolgáltatás jelen megállapodás III/4. pont a) alpontjában körülírt ingatlanok tekintetében:

   A szolgáltató a mért energiafelhasználás alapján számláz Üzemeltető felé.

 A teljes költség megosztása a III.4.a) pont szerinti ingatlanok esetén a III.4.d) pont szerinti légm3 adatok alapján történik.

   A fentiek alapján a Használó a Martonvásár, 673/4. hrsz. alatti ingatlan tekintetében a teljes költség 7,34 %-át köteles a Megbízottnak megfizetni.

   A fentiek alapján a Használó a Martonvásár, 664. hrsz. alatti ingatlan tekintetében a teljes költség 7,73 %-át köteles a Megbízottnak megfizetni.

- A villamosenergia szolgáltatás költségeinek kifizetése a Martonvásár, belterület 673/4 hrsz alatti ingatlan tekintetében a jelen megállapodás mellékletét képező jegyzőkönyvben rögzített almérő felszerelését követően a tényleges fogyasztási adatok alapján történik 2015. május 1. napjától.”

- A villamosenergia szolgáltatás költségeinek kifizetése a Martonvásár, belterület 664 hrsz alatti ingatlan tekintetében almérő felszerelését követően, a tényleges fogyasztási adatok alapján történik 2015. június 1. napjától.”

 

7.      Az üzemeltetési megállapodás III/7.1.1. pont c) alpontja az 1. számú módosítás 7. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„c.) Víz- és csatornadíj:

- A Szolgáltató a felhasznált víz mennyisége után számláz az üzemeltető felé. A teljes költség megosztása a Martonvásár, 673/4 hrsz. alatti ingatlan esetén a III/4.c) pont szerinti létszámok alapján létszámarányosan történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 13,30 %-át köteles a Megbízottnak megfizetni.

- A Szolgáltató a felhasznált víz mennyisége után számláz a Társulás felé. A teljes költség megosztása a Martonvásár, 664 hrsz. alatti ingatlan esetén a III/4.c) pont szerinti létszámok alapján létszámarányosan történik. A fentiek alapján a Használó a teljes költség 11,27 %-át köteles a Megbízottnak megfizetni.”

 

8.      Az üzemeltetési megállapodás III/7.1.3. pont a) alpontja az 1. számú módosítás 9. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„a) Irodaépület Takarítása:

A III.4.a) pont szerinti ingatlanok takarítása körében a teljes költség megosztása a területi megoszlás alapján történik a következők szerint:

Kizárólagos használatú ingatlanrész esetén Feleket a teljes költségből az általuk használt területnek a teljes ingatlan területéhez viszonyított aránya alapján megosztott költségből rájuk eső rész terheli.

Közös használatú ingatlanrész esetén a teljes költségből a teljes ingatlan területéhez viszonyított aránya alapján a területre eső rész Felek közötti megosztása a használat időtartamának megfelelő arányban történik.

A fentiek alapján a Használó a Martonvásár 673/4 hrsz alatti  ingatlan tekintetében a teljes költség 32,44 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.

A fentiek alapján a Használó a Martonvásár 664 hrsz alatti  ingatlan tekintetében a teljes költség 7,73 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.”

 

9.      Az üzemeltetési megállapodás III/7.1.3. pont b) alpontja az 1. számú módosítás 10. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„b) Tisztasági és higiéniai eszközök biztosítása:

A tisztasági és higiéniai eszközök teljes költségének megosztása a III.4.a) szerinti ingatlanok esetén a III.4.b) pont szerinti területi megosztás alapján történik.

A fentiek alapján a Használó a Martonvásár 673/4 hrsz alatti  ingatlan tekintetében a teljes költség 32,44 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.

A fentiek alapján a Használó a Martonvásár 664 hrsz alatti  ingatlan tekintetében a teljes költség 7,73 %-át köteles Megbízottnak megfizetni.”

 

10.   Az üzemeltetési megállapodás III/7.1.3. pont d) alpontja az 1. számú módosítás 11. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„d.) Üzemeltető vállalja továbbá, hogy a 2462 Martonvásár, Szent László út 2. szám alatti épület felújítása során megvizsgálja és kidolgozza biztonságtechnikai kamerarendszer kiépítésének feltételeit és módját, amelynek megvalósítási költségeit Használó köteles megfizetni. A biztonságtechnikai kamerarendszer kiépítésének tervezése előtt az Üzemeltető előzetesen egyeztet a Használó képviselőjével annak szükségességéről.”

 

11.   Az üzemeltetési megállapodás III/7.1.4. pont a) alpontja az 1. számú módosítás 12. pontjában foglaltakhoz képest az alábbiak szerint módosul és egészül ki:

„a.) Állagmegóvás, karbantartás

Az Üzemeltető köteles gondoskodni (elsősorban Megbízottja útján) az épület karbantartásáról, az épület központi berendezéseinek állandó üzemképes állapotáról, a közös használatra szolgáló helyiségek állagában, továbbá e helyiségek berendezéseiben keletkezett hibák megszüntetéséről.

Az Üzemeltető ezen kötelezettségét életveszélyt okozó, továbbá az épület állagát veszélyeztető vagy helyiségek rendeltetésszerű használatát ténylegesen akadályozó (a továbbiakban együtt: azonnali beavatkozást igénylő) hibák esetében haladéktalanul, azonnal beavatkozást nem igénylőhibák esetében pedig általában az épület karbantartásával vagy felújításával összefüggésben köteles teljesíteni.

A jelen pont szerinti munkálatok teljes költségének megosztása a következők szerint történik:

Közös használatú ingatlanrész esetén a Feleket a teljes költségből az általuk használt területnek a teljes ingatlan területéhez viszonyított aránya alapján megosztott költségből rájuk eső része terheli.

A fentiek alapján a Használó a Martonvásár, belterület 673/4 hrsz alatti ingatlan tekintetében a teljes költség 32,44 %-át köteles az Üzemeltetőnek megfizetni, valamint

a Használó a Martonvásár, belterület 664 hrsz alatti ingatlan tekintetében a teljes költség 7,73%-át köteles az Üzemeltetőnek megfizetni.

Felek rögzítik, hogy a használó által kizárólagosan használt helyiségek javítási, karbantartási, felújítási munkálatait, felszereléseinek, berendezéseinek, épületgépészeti berendezéseinek cseréjét a Használó (elsősorban Üzemeltető Megbízottjával) végezteti el, és a Használó viseli annak költségeit.

Használó az azonnali beavatkozást igénylő hiba elhárításához szükséges munkát az Üzemeltető helyett (elsősorban Üzemeltető Megbízottjával) elvégeztetheti, ha a hiba elhárításáról az Üzemeltető a Használó írásbeli felhívásában megjelölt megfelelő határidőben nem gondoskodik.

A Használó az igazolt költség Üzemeltetőre eső hányadának egy összegben való megtérítését igényelheti az Üzemeltetőtől, ha helyette azonnali beavatkozást igénylő munkát végzett.”

 

12.    Az üzemeltetési megállapodás ötödik fejezete az alábbiak kapcsolattartóval egészül ki az Üzemeltető Hivatal részéről:

„Üzemeltető Hivatal részéről: Tóth Zoltán, műszaki osztályvezető (toth.zoltan@martonvasar.hu, 06-22-569-208

 

V. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

 

Az Üzemeltetési Szerződés e megállapodással nem érintett rendelkezései változatlanul élnek tovább.

Az Üzemeltetési Szerződés jelen módosítása az aláírás napján lép hatályba és határozatlan időre szól.

Felek kijelentik, hogy jelen megállapodás hatálya alá tartozó esetekben egymással legmesszebbmenőkig együttműködnek, minden szükséges tájékoztatást egymás részére megadnak.

Jelen megállapodásban nem szabályozott kérdésekben a vonatkozó jogszabályi rendelkezések az irányadóak.

Jelen megállapodás 5 számozott oldalból áll és 12 eredeti példányban készült, melyből Üzemeltetőt 1, Üzemeltető Hivatalát 1, Megbízottat 1 és Használót 3 példány illeti meg.

Jelen megállapodást a Felek elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírták.

 

       Martonvásár, 2015...…………….               Székesfehérvár, 2015............................

 

 

 

                          Dr. Szabó Tibor                                                   Dr. Simon László

                            polgármester                                                    kormánymegbízott

            Martonvásár Város Önkormányzata                            Fejér Megyei Kormányhivatal

                              Üzemeltető                                                             Használó

 

 

 

                        Miklósné Pető Rita                                                     Vörös Péter

                                aljegyző                                                               ügyvezető

            Martonvásári Polgármesteri Hivatal                                   „Martongazda” Kft.

                       Üzemeltető Hivatala                                                      Megbízott

 

Pénzügyileg ellenjegyzi:

 

 Martonvásár, 2015………………                                          Székesfehérvár,2015 .........................

 

 

 

 

                              Bíró László                                                         Kloó Józsefné               

                    pénzügyi osztályvezető                                       pénzügyi főosztályvezető

            Martonvásár Város Önkormányzata                            Fejér Megyei Kormányhivatal

 

 

 

 

                                                                                                     Dr. Molnár Tibor                                                                                                                                   osztályvezető

                                                                                                       jogi ellenjegyző

                                                                                             Fejér Megyei Kormányhivatal

 

 

 

2.               2. melléklet a 89/2015. (IV. 28.) határozathoz:

 

HASZNÁLATI MEGÁLLAPODÁS

(TERVEZET)

 

 

amely létrejött egyrészről:

Fejér Megyei Kormányhivatal (székhely: 8000 Székesfehérvár, Szent István tér 9.; adószám: ……….., képviseli: Dr. Simon László, kormánymegbízott), a továbbiakban: Használatba adó

 

másrészről:

Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. (székhely: 1053 Budapest, Szép utca 2. 4. em., Cégjegyzékszám: 01-09-916308, adószám: 18080313-2-41, képviseli: Schultz Gábor, ügyvezető), a továbbiakban: Használó

 

-        együttesen: Felek - között az alulírott napon és helyen az alábbi feltételekkel:

 

 

I.                ELŐZMÉNY

 

  1. Felek rögzítik, hogy Martonvásár Város Önkormányzata, a jelen megállapodás 1. számú melléklete szerinti nem hiteles tulajdoni lap másolata szerint az ingatlan-nyilvántartásban Martonvásár belterület 664. hrsz. alatt felvett, természetben Martonvásár, Szent László út. 24. sz. alatti ingatlan (a továbbiakban: Segítő Szolgálat épülete) tulajdonosa, valamint a Használatba adó között 2015. ……….. napján megállapodás jött létre. A megállapodás III/4./a.) pontja értelmében a Használatba adó jogosult a Segítő Szolgálat épületének földszintjén található iroda, összesen 24,5 m2 alapterületű két helyiségét, valamint a hozzátartozó WC/fürdőt (a továbbiakban: helyiségek) használatba adni. A jelen megállapodásnak elválaszthatatlan része a 2. számú melléklet, amely az ingatlan alaprajzát tartalmazza, egyértelműen bejelölve rajta a helyiségeket.

 

 

II.              A MEGÁLLAPODÁS TÁRGYA

 

  1. A Használatba adó 2015. ……. napjától használatba adja 201…………. napjáig, határozott időtartamra - de legfeljebb a Használatba adó adott ingatlanban ellátott, önkormányzattól átvett államigazgatási feladatainak ellátásáig - a helyiségeket, a jelen megállapodásban rögzített feltételekkel, a Használó pedig használatba veszi a helyiségeket területfejlesztéssel kapcsolatos állami feladatok teljesítését szolgáló közhasznú tevékenységek ellátása céljából.

 

 

III.             A MEGÁLLAPODÁS TARTALMA

 

  1. Felek a közfeladat ellátásához kapcsolódó helyiségek Használó általi ingyenes használatba vétele során kölcsönösen együttműködve járnak el. Használó vállalja, hogy az ingyenes használatba kapott helyiségeket rendeltetésszerűen használja.
  2. A Használatba adó szavatol azért, hogy a helyiségek a használat időtartama alatt a jelen megállapodás rendelkezéseinek és a megállapodásban meghatározott célra alkalmasak. Használatba adó kijelenti, hogy a helyiségek per-, teher és igénymentes, szavatosságot vállal azért, hogy a megállapodás tárgyát képező helyiségekre vonatkozóan harmadik személynek nincs olyan joga, mely a Használót használati jogának gyakorlásában korlátozná vagy akadályozná.

5.      A Használó használati díjat nem fizet, azonban a Használó által használt helyiségek fenntartásával, üzemeltetésével kapcsolatos költségeket Használó viseli, melynek értelmében átalány díjként bruttó …………,- Ft/hó, azaz bruttó ………… forint összegű üzemeltetési költség megfizetésére köteles havonta. Az üzemeltetési költség magában foglalja a villamos energia, fűtés, víz és csatorna, karbantartás, hulladékszállítás, takarítás, épületbiztosítás, távfelügyelet szolgáltatások díjait. Használó az átalánydíj megfizetésére a helyiségek birtokbavételétől, 2015. …………. napjától köteles. A Használatba adó a fenti pontban meghatározott átalány díjon felül további üzemeltetési költség felszámítására nem jogosult.

6.      Felek rögzítik, hogy a helyiség, valamint az ingatlan fenntartásával kapcsolatos költségeket és közterheket a Használatba adó rendezi a tulajdonos Martonvásár Város Önkormányzata irányába.

  1. A Használatba adó az átalány díjról minden hónap 10. napjáig számlát állít ki Használó részére, melyet Használó a számla kézhezvételétől számított 30 napon belül köteles átutalni Használatba adó Magyar Államkincstárnál vezetett ……… számú bankszámlájára.

Az első tárgyhónapra járó átalánydíjat a Használó köteles a helyiségek birtokbaadását követően, a Használatba adó által szabályszerűen kiállított számla kézhezvételétől számított 30 napon belül a megadott bankszámlára átutalni.

Amennyiben a helyiségek átadás-átvételi eljárása miatt, vagy a jelen megállapodás megszüntetése miatt valamely tárgyhónap törthónap, úgy ezen hónapra a Használó arányos átalánydíj fizetésére köteles a jelen pontban foglaltaknak megfelelően.

  1. Ha a Használatba adó által kiállított számla nem felel meg a jelen megállapodásban, valamint a hatályos jogszabályokban foglalt tartalmi, alaki követelményeknek, akkor a Használó jogosult a számlát teljesítés nélkül visszaküldeni és mindaddig megtagadni az ellenérték átutalását, amíg Használatba adó a Használó részére a helyesen kiállított számlát el nem juttatja. A számla ellenértékének átutalására nyitva álló határidő a szabályosan kiállított számla kézhezvételétől újból kezdődik.
  2. Amennyiben a Használó az üzemeltetési költség megfizetésével késedelembe esik, a Használatba adó a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szerinti késedelmi kamatra jogosult.
  3. Használatba adó jogosult – előzetesen egyeztetett időpontban – a helyiségek rendeltetésszerű használatát ellenőrizni.
  4. A Használó a helyiséget átadás-átvételi eljárás keretében veszi birtokba. Felek a helyiség birtokbaadásáról állapotfelmérő jegyzőkönyvet vesznek fel, amely tartalmazza különösen: a birtokbaadás tényét, helyét, időpontját, a helyiség állagát, a központi berendezési és felszerelési tárgyakat, azok állapotát. A Használó a jegyzőkönyv aláírásával az abban rögzített állapot szerinti birtokbavétel tényét elismeri. Az állapotfelmérő jegyzőkönyv a szerződés 3. sz. mellékleteként annak elválaszthatatlan részét képezi.
  5. Használó a használatba vett helyiségeken bármilyen esetleges átalakítást csak a Használatba adó előzetes engedélyével végezhet. A Használó a használatba vett helyiségeket más használatába ideiglenesen sem engedheti át, másnak albérletbe nem adhatja.
  6. A Használó vállalja, hogy betartja és betartatja a helyiségek használatával kapcsolatos helyi szabályokat és hatósági előírásokat.
  7. A Használó köteles a helyiségeket rendeltetésszerűen, gondosan, mások jogainak és törvényes érdekeinek sérelme nélkül használni, és felelős minden kárért, amely a rendeltetésellenes használatból, az irodai használat által megkívánt tűzrendészeti szabályok be nem tartásából, jelen megállapodás megszegéséből következik.
  8. Felek rögzítik, hogy a Használó által használt helyiségekben bekövetkező kár esetében  - a Felek a Ptk. vonatkozó rendelkezéseinek figyelembe vételével - egymással egyeztetnek a kár helyreállítása és a költségek viselése érdekében.
  9. A Használó köteles gondoskodni az általa használt helyiségek karbantartásáról, továbbá köteles viselni a rendeltetésszerű használattal összefüggésben felmerült fenntartási és javítási költségeket. A rendeltetésszerű használat során elhasználódott, elveszett vagy elpusztult ingó vagyontárgyak pótlása a Használó kötelezettsége.
  10. A Használatba adó köteles a helyiségek zavartalan használatát a Használó számára jelen megállapodás feltételei szerint, annak időbeli hatálya alatt biztosítani. Ehhez kapcsolódón Használatba adó biztosítja a helyiségekbe történő bejutás és az azon belüli közlekedés, ideértve a helyiségek, illetve az ingatlan közös helyiségeinek (pl.: folyosók) használatát. A Használatba adó biztosítja a használatba adott helyiségek megközelítését a Használó ügyfelei számára az ügyfélfogadási időben. A Használó munkatársai a helyiségekben az ügyfélfogadási időn kívül is tartózkodhatnak.
  11. Használó jogosult arra, hogy a helyiségeket, mint hivatali helyiségét és ügyfélszolgálatát hirdesse és szerepeltesse, illetve tevékenységével kapcsolatos tájékoztató táblákat helyezzen el. Használó teljes körű felelősséggel tartozik a kihelyezett cég- és tájékoztató táblák elhelyezésével, eltávolításával, fenntartásával és javításával összefüggésében felmerült költségekért.

19.    Használatba adó biztosítja, hogy a szükséges mennyiségben kulcsot bocsát Használó rendelkezésére, a használatba adott helyiségekhez. A kulcskezelés során Használó köteles betartani a Használatba adó erre vonatkozó előírásait.

  1. Használatba adó köteles a Segítő Szolgálat épületét karbantartani, továbbá az ahhoz tartozó és abban található villamossági, gépészeti berendezések, közművek folyamatos üzemszerű használatát biztosítani.
  2. A Használó által használt helyiségek – Használó által igényelt, szükségesnek tartott – felújításának elvégzése csak a Használatba adó hozzájárulásával lehetséges.
  3. Használatba adó köteles az általa a Segítő Szolgálat épületében tervezett karbantartási, felújítási, javítási munkálatok megkezdése előtt 15 nappal értesíteni Használót a munkálatok idejéről és minden őt egyébként érintő kérdésről. 

23.   Használatba adó köteles megismertetni Használóval a használatba adott helyiségek használatával kapcsolatban a tűzrendészeti, rendőrhatósági, munkavédelmi, biztonsági, valamint más hatósági előírásokat, belső szabályozókat. Használó ennek érdekében folyamatosan együttműködik a Használatba adó illetékes szervezeti egységeivel.

 

 

IV.            MEGÁLLAPODÁS MEGSZŰNÉSE, MEGSZÜNTETÉSE, MÓDOSÍTÁSA

 

24.   A megállapodás közös megegyezéssel megszüntethető, valamint a Felek bármelyike jogosult a megállapodást indokolás nélkül, 30 napos felmondási idővel, a másik félhez címzett írásbeli felmondó nyilatkozat útján felmondani. A megállapodás megszüntetése esetén a Felek kötelesek elszámolni egymással.

A felmondási idő kezdete a felmondás ajánlott, vagy tértivevényes levélben, illetve a kapcsolattartó útján való kézhezvétel napját követő nap.

25.   Azonnali hatályú felmondás

      A Használatba adó jogosult a megállapodást azonnali hatállyal felmondani, amennyiben:

a)               a Használó átalánydíj fizetési kötelezettségének 90 napot meghaladóan sem tesz eleget.

b)               a Használó a helyiségeket nem a megállapodás céljának megfelelően vagy nem rendeltetésszerűen használja.

A Használó jogosult a megállapodást azonnali hatállyal felmondani, ha:

a)               a helyiség Használatba adónak felróható módon 5 napot meghaladóan használhatatlanná válik, avagy a közüzemi szolgáltatások Használatba adó hibájából 5 napon túl szünetelnek.

Az azonnali hatályú felmondás esetén a Használó köteles a helyiségeket 1 héten belül kiürítve a Használatba adó rendelkezésére bocsátani.

26.   A megállapodás megszűnése esetén a Használó elhelyezésre illetőleg csereingatlanra nem tarthat igényt, továbbá erre vonatkozóan kártalanítást nem igényelhet.

27.   A Használó a jelen megállapodás bármely okból történő megszűnése esetén a jogviszony megszűnésekor köteles a helyiségeket kiüríteni és azt Használatba adó részére tisztán, azonnali használatra alkalmas állapotban visszaszolgáltatni. A Használó jogosult az ingatlan állagsérelme nélkül a helyiségben elhelyezett berendezési, felszerelési tárgyait, cég- és tájékoztató tábláit saját költségére leszereltetni, ingóságait az átadás napjáig elszállíttatni. A Használónak nem kell megtéríteni a Használatba adó részére a helyiségben az idő okozta kopással és elhasználódással kapcsolatos költségeket.

28.   A megállapodás kizárólag írásban, a Felek közös megegyezésével módosítható.

 

 

V.              TITOKTARTÁSI KÖTELEZETTSÉG

 

  1. Felek megállapodnak abban, hogy a megállapodás megkötése és teljesítése során megismert adatok és információk üzleti titoknak minősülnek. Felek ezen adatokat, tényeket nem jogosultak nyilvánosságra vagy harmadik személyek tudomására hozni, illetőleg bármely más módon hasznosítani. Felek rögzítik, hogy e titoktartási kötelezettség nem szűnik meg az idő múlásával, az a megállapodás megszűnését követően is fennáll. A titoktartási kötelezettség nem terjed ki azon adatokra, amelyek megismerését vagy nyilvánosságra hozatalát külön törvény közérdekből elrendeli.
  2. Használatba adó tudomásul veszi az illetékes ellenőrző szervek a Kormányzati Ellenőrzési Hivatalról szóló 355/2011. (XII. 23.) Korm. rendeleten és az Állami Számvevőszékről szóló 2011. évi LXVI. törvényen alapuló, jelen megállapodással összefüggő ellenőrzési jogosultságát. A költségvetési pénzeszközök felhasználásának nyilvánossága érdekében Felek a megállapodás lényeges tartalmáról a tájékoztatást nem tagadhatják meg üzleti titokra való hivatkozással.
  3. Felek rögzítik, hogy Használatba adó jogosult jelen megállapodást az irányító szerve részére bemutatni, valamint megküldeni, továbbá a záradékolást végző önkormányzattal a megállapodás tartalmát ismertetni.

 

 

VI.            EGYÉB RENDELKEZÉSEK

 

  1. Felek az eredményes és hatékony együttműködés előmozdítása érdekében kapcsolattartókat jelölnek ki:

32.1.       Használó által a megállapodás teljesítésével kapcsolatban kijelölt kapcsolattartó:

Neve: …………………….

Beosztása: ……………….

Elérhetőségei: e-mail: …………………..          mobil: ………………..

32.2. Használatba adó által kijelölt kapcsolattartó:

Neve: Dr. Koltai Gábor

Beosztása: Járási Hivatalvezető

Elérhetősége: e-mail: …………………….. telefon: +36/22/569-289

  1. Felek kijelentik, hogy a megállapodás hatálya alá tartozó esetekben egymással együttműködnek, minden szükséges tájékoztatást egymás részére megadnak.

34.   Használatba adó és a tulajdonos Martonvásár Város Önkormányzata hozzájárul ahhoz, hogy a jelen jogviszony fennállása idejére - a helyiségeket a Használó fióktelepként használja, továbbá a Cégbíróságon a cégiratokban és egyéb hatóságoknál a Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. fióktelepeként feltüntetésre kerüljön. Használatba adó hozzájárulását a Szerződés aláírásával, a tulajdonos Martonvásár Város Önkormányzata pedig jelen szerződés elválaszthatatlan részét képező záradék aláírásával adja meg.       

  1. A megállapodásban nem szabályozott kérdésekben elsősorban a Ptk., egyebekben a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
  2. A megállapodás 5 számozott oldalból áll és 7 eredeti példányban készült, melyből Használatba adót és Használót 3-3 példány, a tulajdonost 1 példány illeti meg.
  3. A megállapodást a Felek elolvasás után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt jóváhagyólag aláírták.

 

 Martonvásár, 2015. április „….”                                              Budapest, 2015. április „….”

 

 

………………………………                                               ……………………………

Dr. Simon László                                                              Schultz Gábor

            kormánymegbízott                                                                ügyvezető

Fejér Megyei Kormányhivatal                                    Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft.

Használatba adó                                                                      Használó

 

Pénzügyi ellenjegyzés:                                                             Pénzügyi ellenjegyzés:

 

 

 

Jogi ellenjegyzés:

           

 

Záradék:

 

A Használatba adó által a Használó részére történő használatba adást és a jelen megállapodás tartalmát megismerve, annak megkötését, Martonvásár Város Önkormányzata, mint a Martonvásár 664. hrsz. alatt felvett, természetben a Martonvásár, Szent László út 24. sz. alatti ingatlan tulajdonosának képviselője a 2015. ……... napján megkötött megállapodás III/4./a) pontja alapján jóváhagyom.

 

Martonvásár, 2015. április „….”

                                                                                   ……………………………………

                                                                                              Dr. Szabó Tibor           

  polgármester

                                                                                  Martonvásár Város Önkormányzata

 

Mellékletek 1;2;3