Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
222/2015. (XI. 24.) határozata
a Martonvásári Polgármesteri Hivatal átszervezéséről
1.) Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény, valamint a képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2014. (II.12.) önkormányzati rendelet 32. §-a értelmében – a Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) szervezeti felépítését, belső szervezeti tagozódását, szervezeti egységeinek megnevezését 2016. január 1. napi hatállyal a határozat 1. melléklete szerint fogadja el.
2.) A Képviselő-testület a Hivatal létszámát 2016. január 1. napi hatállyal az 28 főben állapítja meg és tervezi az önkormányzat 2016. évi költségvetésében, az alábbiak szerint:
a) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény hatálya alá tartozó köztisztviselő, közszolgálati tisztviselők létszáma: 26 fő,
b) a Munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény hatálya alá tartozó munkavállalók létszáma, beleértve a mezőőrt: 2 fő.
3.) A Képviselő-testület jelen döntése nem érinti a Hivatal általános munkarendjét, ügyfélfogadási rendjét.
4.) A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatát jelen döntésben foglaltaknak megfelelően módosítsa, az önkormányzat 2016. évi költségvetési rendeletét e határozatban foglaltak szerint készítse elő.
5.) A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy e határozatban foglaltak alapján a Hivatal személyi állományát érintő egyes személyügyi intézkedéseket hozza meg, az általa meghatározott körben a polgármester egyetértése mellett.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, aljegyző
A határozat végrehajtásának határideje: azonnal
1. melléklet:
|
|||