Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

158/2020. (6. 30.) a Martonvásári Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítésének és ügyfélfogadási rendjének módosításáról

 

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

158/2020. (VI.30.) határozata

a Martonvásári Polgármesteri Hivatal szervezeti felépítésének és ügyfélfogadási rendjének módosításáról

 

1.)    Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete (a továbbiakban: Képviselő-testület) – a Képviselő-testületnek a képviselő-testület szervezeti és működési szabályzatáról szóló 1/2014. (II.12.) önkormányzati rendeletének 32. § (3) bekezdésének c) pontjában foglalt jogkörében eljárva – 2020.07.01. napi hatállyal a Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) szervezeti felépítését a határozat 1. melléklete szerint hagyja jóvá, ügyfélfogadási rendjét az alábbiak szerint módosítja:

a)             Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):

Hétfő        13.00 – 16.00

Szerda      08.00 – 12.00   13.00 – 17.00

Péntek      08.00 – 12.00

b)             Ügyfélszolgálat:

Hétfő        08.00 – 16.00

Kedd        08.00 -   16.00

Szerda      08.00 -   17.00

Csütörtök 08.00 -   16.00

Péntek      08.00 -   12.00

c)             Polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző, településképi referens:

Szerda    08.00 -   17.00

2.)    A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt, hogy a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatát, szükség szerint egyéb szabályzatait az 1.) pontban foglaltaknak megfelelően vizsgálja felül és módosítsa.

 

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző

A határozat végrehajtásának határideje:    2020.07.01.

/ckeditor/kcfinder/upload/files/mell%C3%A9klet.pdf