Határozatok nyilvántartása


Martonvásár Város Önkormányzata

156/2025. (6. 17.) közszolgáltatási szerződés módosításáról és ingatlanhasználati szerződés elfogadásáról

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

156/2025. (VI. 17.) határozata

közszolgáltatási szerződés módosításáról és ingatlanhasználati szerződés elfogadásáról

 

  1. Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2462 Martonvásár, 606/3 hrsz.-ú ingatlan kizárólagos tulajdonosaként, valamint a Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. legfőbb szerveként eljárva elfogadja jelen határozat 1.  melléklete szerinti közszolgáltatási szerződés módosítását.
  2. A Képviselő-testület elfogadja a jelen határozat 2. melléklete szerinti ingatlanhasználati szerződést.
  3. A Képviselő-testület a Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. legfőbb szerveként eljárva elfogadja jelen határozat 3. melléklete szerinti üzemeltetési szerződést.
  4. A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert és a Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. legfőbb szerveként eljárva az ügyvezetőt az 1. - 3. pontban foglalt megállapodások és kapcsolódó dokumentumok aláírására.

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, ügyvezető

A határozat végrehajtásának határideje: 2025. augusztus 31.

 

156/2025. (VI.17.) határozat 1. melléklete

 

Közszolgáltatási szerződés módosítása

 

amely létrejött egyfelől Martonvásár Város Önkormányzata

székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út. 13.

törzsszáma: 727431

adószáma: 15727433-2-07

bankszámlaszáma: 11736082-15727433-00000000

(a továbbiakban: Önkormányzat),

 

másfelől

Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft.

székhelye: 2462 Martonvásár, Szent László út 2.

cégjegyzékszáma: 07-09-024940

adószáma: 24901084-2-07

mint Közszolgáltató (a továbbiakban: Közszolgáltató), (a továbbiakban együttesen: Felek) között a következők szerint:

 

  1. Előzmények

Martonvásár Város Önkormányzata a 2011. március 1. napján kelt Alapító Okiratával a gazdasági társaságokról szóló 2006. évi IV. törvény rendelkezéseinek megfelelően megalapította a 100 %-os tulajdonában álló Martongazda Kft.-t, majd az akkor hatályos a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXIX. törvény 2/a. §-a alapján az 54/2011. (IV. 19.) Képviselő-testületi határozatot követően keretszerződést kötöttek 2011. április 26-án a teljes városüzemeltetés feladataira vonatkozóan. A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény (a továbbiakban: Mötv.) 13. § (1) bekezdés 9. pontjában rögzített a lakás- és helyiséggazdálkodás üzemeltetői feladatai, intézményüzemeltetés körében (a továbbiakban: közszolgáltatási kötelezettség) a korábban e tárgyban a Martongazda Nonprofit Kft. és az Önkormányzat között létrejött szerződést felülvizsgálták és egységes szerkezetben a Martongazda Nonprofit Kft. 2021. január 1-jétől a MartonSport Nonprofit Kft.-be történő beolvadása következtében 2020. december 21-én aláírt szerződés (a továbbiakban: Szerződés) tartalma szerint fogadták el, figyelembe véve a jogutód cég névváltozását is.

 

Martonvásár Város Önkormányzata által az elmúlt időszakban létesített és vásárolt ingatlanállományra tekintettel szükséges a Szerződés egyes rendelkezéseinek módosítása.

 

  1. A Szerződés 2. számú melléklete helyébe jelen szerződés 1. számú melléklete lép.
  2. Jelen szerződésmódosítás 2025. július 1-jén lép hatályba.
  3. A Szerződés egyéb rendelkezései változatlan tartalommal hatályban maradnak.
  4. Jelen szerződésmódosítást Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete …./2025. (…...) határozatával fogadta el.
  5. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyv, valamint a jelen szerződésben hivatkozott és egyéb vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 

Ezen szerződést a Felek elolvasás és értelmezés után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag írják alá.

 

 

Martonvásár, 2025.

 

 

…………………………………………

 

…………………………………………

Martonvásár Város Önkormányzata

 

Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft.

Önkormányzat képviseletében

 

Közszolgáltató képviseletében

Horváth Bálint

 

Dr. Bocsi Andrea

polgármester

 

ügyvezető

 

Jogi ellenjegyző: ………………………….

Pénzügyi ellenjegyző: ……………………

 

  1. számú melléklet az ingatlanüzemeltetési közszolgáltatási kötelezettségről szóló szerződéshez

 

Közszolgáltató által üzemeltetésre átvett lakások, helyiségek, intézmények:

  1. Martonvásári Polgármesteri Hivatal (2462 Martonvásár, Budai út 13.)
  2. Brunszvik Teréz Óvoda (2462 Martonvásár, Deák Ferenc utca 3.)
  3. Szent László Völgye Segítő Szolgálat (2462 Martonvásár, Szent László utca 24.)
  4. Brunszvik-Beethoven Közösségi Ház és Könyvtár (2462 Martonvásár, Emlékezés tere 2., Szent László út 1.)
  5. Óvodatörténeti Gyűjtemény (2462 Martonvásár, Dózsa György út 13.)
  6. Egészségház (2462 Martonvásár, Brunszvik út 1.)
  7. Brunszvik Júlia Bölcsőde (2462 Martonvásár, Kossuth tér 14., 606/3 hrsz.)
  8. 2462 Martonvásár, Budai út 27.
  9. 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 20.
  10. 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 18.
  11. 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 17.
  12. 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 17/A.
  13. 2462 Martonvásár, Rákóczi utca 37.
  14. 2462 Martonvásár, Orgona utca 14. (lakások)
  15. 2462 Martonvásár, Orgona utca 18.
  16.  2462 Martonvásár, Beethoven út 7.
  17. 2462 Martonvásár, Beethoven út 9.
  18.  Brunszvik kripta (2462 Martonvásár, 1242 hrsz.)
  19. Dreher kripta (2462 Martonvásár, 1242 hrsz.)
  20. Térségi Szolgáltatóház (2462 Martonvásár, 182 hrsz.)
  21. Városüzemeltetési telephely (2462 Martonvásár, 1241/2 hrsz.)
  22. 2462 Martonvásár, Orgona utca 16. (lakások)

 

 

156/2025. (VI.17.) határozat 2. melléklete

 

 

INGATLANHASZNÁLATI SZERZŐDÉS

 

egyrészről:

Martonvásár Város Önkormányzata

székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

adószáma: 15727433-2-07

KSH statisztikai jelzőszám: 15727433-8411-321-07

bankszámlaszám: 11736082-15727433

képviseletében eljár: Horváth Bálint polgármester

mint Használatba adó (a továbbiakban: Használatba adó),

 

másrészről

Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft.

székhelye: 2462 Martonvásár, Szent László út 2.

adószáma: 24901084-2-07

cégjegyzékszáma: 07-09-024940

képviseletében eljár: Dr. Bocsi Andrea, ügyvezető

(a továbbiakban: Üzemeltető)

 

harmadrészről:

Név: Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás

székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

 

adószáma: 15592231-2-07

 

KSH statisztikai jelzőszám: 15592231-8411-327-07

 

bankszámlaszám:

 

képviseli: Bechtold Tamás, elnökhelyettes

 

mint Használatba vevő (a továbbiakban: Használatba vevő),

(továbbiakban együttesen: Felek) között az alulírott helyen, időpontban és feltételek mellett:

 

I. Előzmények

Martonvásár Város Önkormányzata a kizárólagos tulajdonában lévő 606/3 helyrajzi számú, természetben a 2462 Martonvásár, Kossuth tér 14. szám alatti ingatlant a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás használatába adja, a Brunszvik Júlia Térségi Bölcsőde működtetése céljára.

 

II. A szerződés tárgya

1. Felek megállapítják, hogy Használatba adó kizárólagos tulajdonát képezi a Martonvásár, belterületén 606/3 hrsz-ú 3413 m2 alapterületű ingatlan, az azon található Brunszvik Júlia Térségi Bölcsőde épülettel (a továbbiakban: Ingatlan).

2. Felek megállapítják, hogy az ingatlan a Használatba vevő fenntartásában működő Szent László Völgye Segítő Szolgálat intézmény (törzskönyvi azonosító: 687197; adószám: 16702213-2-07; KSH statisztikai számjel: 16702213-8899-322-07, intézményvezető: Szabóné Pályi Judit) használatában van, gyermekjólléti, bölcsődei feladatok ellátásának céljából (a továbbiakban: Bérlemény).

3. Felek megállapodnak, hogy a Bérleményt Használatba adó Használatba vevő részére használatba adja.

 

III. A használati díj, közüzemi költségek

1. Felek megállapítják, hogy Használatba vevőhasználati díjat nem köteles fizetni.

2. Felek rögzítik, hogy az alábbi tételeket Üzemeltető a Bérleményt használó Szent László Völgye Segítő Szolgálat részére számlázza ki a közöttük e tárgyban mindenkor érvényes és hatályos szerződés rendelkezéseinek megfelelően különösen:

  • az épület és a teljes ingatlan jó karbantartását,
  • a takarítást,
  • a kert, udvar karbantartását,
  • a parkolók fenntartását (világítás, takarítás),
  • a téli hóeltakarítást, síkosságmentesítést,
  • a Bérlemény közüzemi fogyasztását.

 

IV. A használat időtartama

Felek megállapodnak, hogy a Bérleményt Használatba adó 2025. szeptember 1-jétől határozatlan időre adja használatba Használatba vevő részére.

 

V. Szerződő felek jogai és kötelezettségei:

1. Használatba adó szavatol azért, hogy a Bérlemény megfelel a használati szerződés előírásainak. Szavatol azért, hogy harmadik személynek nincs a Bérleményre vonatkozó olyan joga, amely Használatba vevőt használatában korlátozza, vagy megakadályozza.

2. Használatba adó, mint az Ingatlan kizárólagos tulajdonosa, a Ingatlanra vonatkozóan ingatlanbiztosítást köt és tart fenn.

3. Használatba vevő a Bérleményt rendeltetésének és a jelen szerződésnek megfelelően használhatja, annak állagát és állapotát a jó gazda gondosságával megőrzi és a Bérleményt a bérleti jogviszony megszűnésekor rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban köteles visszaadni.

4. Amennyiben Használatba vevő vagy a Bérleményt használó személyek magatartása miatt a Bérleményben kár keletkezik, úgy a Használatba vevő köteles — a Használatba adó választása szerint — a hibát kijavítani, vagy a kárt megtéríteni.

5. Használatba vevő a Bérleményt szociális és gyermekvédelmi tevékenység céljára jogosult hasznosítani, és ugyanezen célra albérletbe, alhasználatba kizárólag a Használatba adó hozzájárulásával adhatja.

6. Használatba vevő a Bérlemény használati jogát Használatba adó írásbeli hozzájárulásával ruházhatja át másra.

 

VI. Birtokbaadás

1. Birtokba adás körében Felek a Szent László Völgye Segítő Szolgálat közreműködésével külön jegyzőkönyvet vesznek fel.

 

VII. A szerződés megszűnése

1. Szerződő felek a jelen bérleti előszerződést írásban rögzített közös megegyezéssel bármikor megszüntethetik vagy módosíthatják.

2. A Bérleményre vonatkozó szerződés rendes felmondással 6 hónapos határidővel szüntethető meg, elszámolási kötelezettségek betartása mellett.

3. A Használatba adó részéről azonnali, rendkívüli felmondásnak a következő esetekben, és következményekkel van helye:

  1. A Használatba vevő a szerződésből eredő – különös tekintettel, de nem kizárólagosan fizetési – kötelezettségeinek kétszeri írásbeli felszólítás ellenére sem tesz eleget.
  2. Használatba vevő az ingatlant írásbeli felszólítás ellenére rendeltetésellenesen, annak állagát veszélyeztető módon használja, és azt a Használatba vevő címére küldött írásbeli felszólítás után sem hagyja abba.
  3. Használatba vevő a közüzemi díjak megfizetésével 60 napot meghaladó késedelembe esik, és egyszeri írásbeli felszólításban rögzített új határidőre sem tesz eleget a számlák kifizetésének.

4. Használatba vevő részéről azonnali, rendkívüli felmondásnak abban az esetben van helye, ha Használatba adó a jelen szerződésből eredő kötelezettségeinek kétszeri írásbeli felszólítás ellenére sem tesz eleget.

 

VIII. Egyéb rendelkezések

1. Szerződő felek rögzítik, hogy a jelen okiratban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a lakások és helyiségek bérletéről szóló 1993. évi LXXVIII. törvény, valamint a mindenkor hatályos lakások és helyiségek bérletéről és elidegenítésük szabályairól szóló önkormányzati rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadóak, amelyeket magukra nézve kötelező érvénnyel elfogadnak.

2. Kézbesítési szabályok: A felek egymásnak értesítést, felszólítást (stb.) küldeni dokumentálhatóan, postai úton, tértivevényes küldeményként feladva jogosultak. Ha a postai úton történő kézbesítés azért hiúsul meg, mert a címzett vagy meghatalmazottja úgy nyilatkozik, hogy a küldeményt nem veszi át, az iratot a kézbesítés megkísérlésének napján kézbesítettnek kell tekinteni. Ha az irat a feladóhoz "nem kereste" jelzéssel érkezik vissza, az iratot a postai kézbesítés második megkísérlésének napját követő ötödik munkanapon kézbesítettnek kell tekinteni. Kézbesítési címek:

Használatba vevő: Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás, székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

Használatba adó: Martonvásár Város Önkormányzata, székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

Üzemeltető: Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft., székhely: 2462 Martonvásár, Szent László út 2.

3. A használati jogviszonyból eredő viták eldöntésére a Szerződő felek előzetesen egyeztetnek, megegyezés hiányában, perértéktől függően a Székesfehérvári Járásbíróság vagy Székesfehérvári Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.

4. Használatba vevő a jelen előszerződés aláírásával nyilatkozik arról, hogy az államháztartásról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3. § (1) bek. 1. a-c) pontokban meghatározott átlátható szervezetnek minősül, melyet a végleges szerződés aláírásakor köteles megerősíteni.

5. A Szerződő felek minden, a jelen szerződés foglalt adataik változása esetén haladéktalanul kötelesek egymást értesíteni a 3. pontban foglalt szabályok szerint, melynek elmaradásából fakadó következményeket a kötelezettségszegő fél köteles viselni.

6. Kapcsolattartás a Szerződő felek között:

a) Használatba adó részéről: Horváth Bálint polgármester

Tel: 06 20 941 8256, e-mail: onkormanyzat@martonvasar.hu

b) Üzemeltető részéről: Dr. Bocsi Andrea, ügyvezető

Tel. 06 20 488 5200 e-mail: martonsport@martonvasar.hu

b) Használatba vevő részéről: Dr. Szabó-Schmidt Katalin, jegyző

Tel. 06-22-460-233 e-mail: jegyzo@martonvasar.hu

7..a. A kapcsolattartási adatokban bekövetkező változásokról a Szerződő Felek kölcsönösen tájékoztatják egymást, amely nem minősül a megállapodás módosításának. Szerződő Felek rögzítik, hogy a kapcsolattartók kötelezettségvállalásra nem jogosultak.

7.b. Szerződő Felek gondoskodnak arról, hogy a kijelölt kapcsolattartókat – mint érintetteket – megfelelőképp tájékoztassák arról, hogy a jelen Szerződésben megadott személyes adataikat a Szerződő Felek közfeladat ellátása érdekében történő kapcsolattartás, valamint szerződéses megállapodás végrehajtása céljából kezelik, összhangban a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletével (a továbbiakban: GDPR rendelet). Az adatkezelés jogalapja a GDPR rendelet 6. cikk (1) bekezdésének e) pontja.

7.c. Szerződő Felek tudomásul veszik, hogy a kapcsolattartóként megjelölt személy a GDPR rendelet 15., 16. és 18. cikkével összhangban gyakorolhatja hozzáférési jogát, kérheti a személyes adatainak helyesbítését, kezelésének korlátozását, illetve a GDPR rendelet 21. cikke szerint tiltakozhat azok kezelése ellen. A kötelezően megadott személyes adatok kezelése jelen Szerződés előkészítésével kezdődik és az adatok törléséig tart. A törlésre akkor kerülhet sor, ha a vonatkozó európai uniós és nemzeti jogszabályok szerint a támogatott tevékenység egyes részeivel kapcsolatos dokumentum-megőrzési kötelezettség megszűnik.

7.d. Szerződő Felek haladéktalanul tájékoztatják egymást, amennyiben valamely kapcsolattartóként megjelölt személy a fentiek szerint gyakorolja hozzáférési jogát, kéri a személyes adatainak helyesbítését, kezelésének korlátozását, vagy tiltakozik azok kezelése ellen.

7.e. Szerződő Felek kötelesek hivatalos értesítéseiket a fenti kapcsolattartó személyeknek a fenti elérhetőségi címére írásban eljuttatni. A Szerződő Felek kötelesek egymást haladéktalanul írásban értesíteni a kapcsolattartási adataikban bekövetkező változásokról. Az értesítés elmulasztásából eredő kárért a mulasztó Fél a felelős.

8. Jelen előszerződés 4 számozott oldalból és mellékleteiből áll, és 4 mindenben megegyező példányban készült, melyből 2 példány illeti meg Bérbeadót és 1-1- példány Bérlőt és Üzemeltetőt.

 

Jelen bérleti előszerződést a szerződő felek elolvasás és közös értelmezés után, mint akaratukkal mindenben egyezőt, jóváhagyólag írtak alá.

 

Martonvásár, 2021. ………..……

 

 

Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás

Martonvásár Város Önkormányzata

             Bérlő

                   Bérbeadó

 

                                                                                   Jogi ellenjegyző:……………………….

                                                                                   Pénzügyi ellenjegyző: ………………….

 

                     …………………………………………

            Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft

                                          Üzemeltető

 

156/2025. (VI.17.) határozat 3. melléklete

 

Vállalkozói és Szolgáltatói Szerződés

A Brunszvik Júlia Térségi Bölcsőde
Üzemeltetési Szerződése

 

 

amely létrejött

egyrészről Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás

Székhely: 2462 Martonvásár, Budai út 13.

Adószáma: 15592231-2-07

 

KSH statisztikai jelzőszám: 15592231-8411-327-07

 

Képviseli: Horváth Bálint, elnök

 

mint Megrendelő,

 

másrészről a Szent László Völgye Segítő Szolgálat

Székhely: 2462 Martonvásár, Szent László út 24.

Adószám: 16702213-2-07

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-52890101

Képviseletében eljár: Szabóné Pályi Judit, intézményvezető,

mint Intézmény,

 

harmadrészről a Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft.

Székhely: 2462 Martonvásár, Szent László út 2.

Adószám: 24901084-2-07

Cégjegyzékszám: 07-09-024940

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-93797799,

Képviseletében eljár: Dr. Bocsi Andrea ügyvezető,

mint Vállalkozó,

 

(együttesen: a Felek) között az alulírott helyen és időben az alábbi feltételek szerint:

 

 

Előzmények:

 

Martonvásár Város Önkormányzata a kizárólagos tulajdonában lévő 606/3 helyrajzi számú, a természetben a 2462 Martonvásár, Kossuth tér 14. szám alatti ingatlant a Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás fenntartásában működő Szent László Völgye Segítő Szolgálat használatába adja 2025. szeptember 1-jétől, a Brunszvik Júlia Térségi Bölcsőde működtetése céljára.

 

A jelen megállapodással Felek kifejezett célja az, hogy 2025. szeptember 1-jétől a fent nevezett feladatellátás műszaki fenntartásával összefüggő valamennyi feladatát a Vállalkozó a jelen szerződésben foglaltak szerint végezze.

 

I. A szerződés tárgya

 

  1. A jelen szerződés tárgya az alábbi ingatlan: 2462 Martonvásár, Kossuth tér 14. (606/3 hrsz.). alatt működő Brunszvik Júlia Térségi Bölcsőde épület műszaki üzemeltetése, így különösen karbantartási és üzemeltetési szolgáltatások ellátása.

 

II. A szerződés hatálybalépése és időtartama

 

2.1       A Felek megállapodnak, hogy a jelen szolgáltatási szerződést 2025. szeptember 1. napjától kezdve határozatlan időtartamra kötik meg.

 

2.2       A Felek megállapodnak, hogy minden év november 30-ig felülvizsgálják a szerződést. Külön megállapodás hiányában a díjtétel a KSH által kiadott Statisztikai Havi Közlönyben megjelenő, tárgyévet megelőző évre vonatkozó szolgáltatói árindex mértékével automatikusan növekszik.

 

III. A szerződés vállalkozási és szolgáltatási díja

 

3.1       A Vállalkozó az éves üzemeltetési díj arányos részének 1/12-edéről szóló számláját jogosult és köteles minden hónap 10. napjáig kiállítani a Intézmény részére az épület üzemeltetésével kapcsolatos átalány díjáról.

Az átalány díja a 2025-ös naptári évben: nettó 1 000 000 Ft + ÁFA/hó.

Ezen felül a Vállalkozó jogosult a Intézmény bérleményére vonatkozó, számlával alátámasztott rezsi fogyasztást (villamos energia, gáz-, víz- és hulladékszolgáltatás) tovább számlázni.

 

3.2       A műszaki üzemeltetés átalány díja az alábbi tételeket foglalja magában: az épület napi takarítása, lift karbantartás és éves biztonságtechnikai felülvizsgálat, kazán karbantartás, épület riasztó rendszer átjelzés, szőnyegek tisztíttatása és cseréje, kémény karbantartás és az épület biztonsági vizsgálata (tűz-, érintés- és villámvédelem).

 

3.3       Az épületben a rendszeres karbantartási szolgáltatásokon felül esetlegesen felmerülő eseti javítások vagy szükséges szolgáltatások (pl.: dugulás elhárítás, kazán vagy lift javítás, rágcsáló és rovar irtás stb.) költségét jogosult a Vállalkozó Intézmény számára kiszámlázni az egyéb szolgáltatásokkal megegyező módon, területarányosan.

 

3.4       Az Intézmény a számla kézhezvételét követő 8 napos fizetési határidővel köteles a Vállalkozó részére az üzemeltetéssel kapcsolatos átalány és a rezsi díjakat megfizetni.

 

IV. A megrendelő jogai és kötelezettségei

 

4.1       A Megrendelő és Intézmény jogosult a szerződés teljesítése során a Vállalkozó munkáját ellenőrizni.

 

4.2       A Megrendelő és Intézmény köteles a feladat hatékony és folyamatos ellátásához a Vállalkozó számára szükséges információkat szolgáltatni.

 

  1. A Megrendelő és Intézmény jogosult külön megrendeléssel szükség esetén további munkavégzéseket megrendelni.

 

  1. A Felek kapcsolattartóként az alábbi személyeket jelölik meg:

 

a Vállalkozó részéről

Szeidl Tamás– üzemeltetési igazgató, 20/4885200, igazgato@martongazda.hu

 

a Megrendelő részéről

Horváth Bálint– elnök,  polgarmester@martonvasar.hu

 

Intézmény részéről Szabóné Pályi Judit, intézményvezető

 

V. A Vállalkozó jogai és kötelezettségei

 

5.1       A Vállalkozó köteles biztosítani a feladat folyamatos és teljes körű ellátását I. osztályú minőségben. Vállalkozó köteles a munkát a felek által kölcsönösen megállapodott műszaki tartalomnak megfelelően, valamint az időjárási viszonyoktól, évszaktól, napszaktól függően folyamatosan végezni. A Vállalkozó köteles megtenni mindent annak érdekében, hogy semmilyen indokolatlan késedelem az éves tervezésben foglalt munkák tekintetében ne következzen be.

 

5.2.      A Vállalkozó köteles feladatainak végzése során a munkavédelmi, közlekedés- és tűzrendészeti szabályokat, előírásokat betartani.

 

5.3.      A Vállalkozó köteles a feladat teljesítéséhez szükséges mennyiségű és minőségű járművet, gépet, eszközt, berendezést, valamint megfelelő létszámú és képzettségű szakembert biztosítani.

 

5.4.      A Vállalkozó köteles a Megrendelő és Intézmény által – külön, írásban – megrendelt munkálatokat elvégezni és jogosult annak költségeit elszámolni.

 

5.5       A Vállalkozó jogosult megfelelő alvállalkozók igénybevételére, melyeknek tevékenységéért felelősséggel tartozik.

 

5.6.      A Vállalkozó késedelmes teljesítése esetén a Megrendelő vagy Intézmény írásban felszólítja a Vállalkozót határnap kitűzésével az elmulasztott feladat ellátására, ismételt késedelem esetén Megrendelő részéről a szerződés, szerződésszegésre hivatkozással bármikor felmondható. A kétszeri felszólítás utáni késedelmes teljesítés esetén a Megrendelő és Intézmény jogosult a szerződést felmondani, szerződésszegésre hivatkozással.

 

VI. Záró rendelkezés

 

 

6.1.      A jelen Szerződés módosítása kizárólag a felek közös megállapodása alapján, írásban érvényes.

 

6.2.      A jelen Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (új Ptk.) rendelkezései az irányadóak.

 

6.3.      Felek kijelentik, hogy a jelen szerződésből eredő valamennyi jogvitájukat elsődlegesen békés, tárgyalásos úton próbálják rendezni. Amennyiben ez nem vezetne sikerre, úgy felek alávetik magukat a Megrendelő székhelye szerint illetékességgel, és a pertárgy értéke alapján hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességének.

 

6.4.      Felek rögzítik, hogy a jelen megállapodás tartalmát szigorú üzleti titoknak tekintik és ezért annak pontos tartalmát a felek előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül más harmadik személy, valamint a nyilvánosság részére egyik fél sem teheti megismerhetővé. A felek jelen szerződés tartalmának minden elemét bizalmas információként kezelik, melyről a jogügylet lebonyolításában szükségszerűen részt vevő személyeken, vagy az ügyletről hivatalból tudomással bíró hatóságokon túl egyéb személyeknek felvilágosítást nem adnak.

 

6.5.      Jelen szerződés mindkét fél általi aláírás napjával lép hatályba.

 

6.6.      Felek kijelentik, hogy a jelen szerződés az abban érintett kérdések tekintetében a felek valamennyi korábbi szóbeli tárgyalása, egyeztetése, szóbeli megállapodásai vagy egyéb, azonos tárgyban történt levelezésük, írásbeli nyilatkozataik helyébe lép az aláírás napjától kezdve. Ezt követően a jövőre nézve a felek kizárólag a jelen szerződésben rögzített tényekre és nyilatkozatokra hivatkozhatnak, minden egyéb körülmény a továbbiakban a felek szerződésén kívüli, meg nem állapodott kérdésnek minősül, arra hivatkozni nem releváns.

 

 

 

Martonvásár, 2025. …………………..……... napján.

 

 

 

 

              …………………….……                                              …………………….………

Szent László Völgye Többcélú Kistérségi Társulás        Martonvásár Városi Közszolgáltató

                      Horváth Bálint                                                               Nonprofit Kft.

                             elnök                                                                    Dr. Bocsi Andrea

                                                                                                              Ügyvezető

 

 

Jogi ellenjegyző:

 

Pénzügyi ellenjegyző:

 

 

 

…………………….……                                                                                

Szent László Völgye Segítő Szolgálat

Szabóné Pályi Judit   

intézményvezető