294/2025. (12. 16.) vér-mintavételi hely működtetése tárgyában kötött szerződés módosításáról
Írta: Treka92 - Dátum: 2025. december 16. 00:00:00
vér-mintavételi hely működtetése tárgyában kötött szerződés módosításáról
Teljes hír

Martonvásár Város Önkormányzata

Képviselő-testületének

294/2025. (XII. 16.) határozata

vér-mintavételi hely működtetése tárgyában kötött szerződés módosításáról

 

I.

Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a FODOR-MED és Társai Orvosi Szolgáltató Betéti Társaság és a  KARDIO-KONZULENS Bt. és az Önkormányzat között az - alapellátás körén kívül eső – vér-mintavételi hely működtetésére létrejött a Ph/7320-3/2020. iktatószámú szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az alábbiak szerint módosítja:

1.) A Szerződés bevezető részében

a) Martonvásár Város Önkormányzatának képviseletére jogosult személye „Horváth Bálint, polgármester” szövegre,

b) a FODOR-MED és Társai Orvosi Szolgáltató Betéti Társaság telephelye „2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.)” szövegre,

c) a KARDIO-KONZULENS Egészségügyi és Szolgáltató Betéti Társaság telephelye „2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.)” szövegre

módosul.

2.) A szerződés 4.) a) pontja az alábbiak szerint módosul:

[4.) A Megbízott a feladatot az alábbiakban meghatározott mintavételi napokon, időben és helyen, folyamatos szolgáltatás biztosítása mellett - köteles egyéb utasítás hiányában teljesíteni:]

  1. A munkavégzés helye:

3.) A szerződés módosításokkal nem érintett pontjai egyebekben változatlan tartalommal maradnak hatályban.

 

II.

A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a határozat I. pontjában foglaltakkal egyező szerződést módosító okirat, illetőleg jelen módosítás szerint átvezetett és egységes szerkezetbe foglalt, a határozat 1. mellékletét képező Szerződés aláírására.

 

 

A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester

A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos

 

294/2025. (XII.16.) határozat melléklete:

 

SZERZŐDÉS

VÉR-MINTAVÉTELI HELY MÚKÖDTETÉSÉRE

(2026.03.01. napi hatályú módosításokkal egységes szerkezetben)

amely létrejött egyrészről Martonvásár Város Önkormányzata (2462 Martonvásár, Budai út 13.; törzsszám: 727431; adószám:15727433-2-07; képviseli: Horváth Bálint, polgármester), továbbiakban: Megbízó,

 

másrészről

a FODOR-MED és Társai Orvosi Szolgáltató Betéti Társaság (székhelye: 2310 Szigetszentmiklós, Széchenyi u.1/a.); telephelye: 2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.); adószáma: 22304546-1-13; képviseli: dr. Fodor Tamás; képviselet módja: önálló; rövidített neve/továbbiakban: FODOR-MED és Társai Bt.), továbbiakban: Megbízott 1., és

 

a KARDIO-KONZULENS Egészségügyi és Szolgáltató Betéti Társaság (székhelye: 2462 Martonvásár, Széchenyi utca 73.; telephelye: 2462 Martonvásár, Beethoven út 10. (Martonvásár, 182/3/A/2 hrsz.); adószáma: 21970939-2-07, képviseli: Dr. Jambrikné Dr. Takács Imola Tünde ügyvezető; képviselet módja: önálló; továbbiakban/rövidített neve: KARDIO-KONZULENS Bt.) a továbbiakban: Megbízott 2.,

(a Megbízott 1. és Megbízott 2. a továbbiakban egyetemleges kötelezettként együttesen: Megbízott)

 

között, vér-mintavételi hely működtetése tárgyában az alábbi helyen, időben és feltételek mellett:

 

  1.  SZERZŐDÉS TÁRGYA:

a)  Megbízó szakorvosi, háziorvosi beutaló köteles, előzetes bejelentkezésen alapuló laborvizsgálatok elvégzéséhez szükséges vér-mintavételi hely működtetését biztosítja és finanszíroz kizárólag Martonvásár város közigazgatási területén bejelentett lakcímmel/tartózkodási hellyel rendelkező lakosok részére a 4/a) pont szerinti helyen és a 4/b) pont szerinti időben.

b) A Megbízó megbízza Megbízottat – az a) pontban foglaltak vonatkozásában – a vér-mintavételi hely működtetésével az alábbi kikötésekkel:

ba) A tervezett vér-mintavétel - a Fejér Megyei Szent György Egyetemi Oktató Kórház (8000 Székesfehérvár, Seregélyesi út 3.; a továbbiakban: Kórház) által befogadni vállalt - esetszáma 3 x 25/hét, ezt a keretet a megbízott nem lépheti át;

bb) A ba) pontban foglalt esetszámon felül a Kórház kontingens nélkül fogadja a Kórház laboratóriuma a következő mintákat: oralis antikoagulens kezelésben részesülő betegek INR vizsgálatát (Csak „szólóban”, ebben a kategóriában egyéb laborvizsgálat nem történik. Amennyiben más vizsgálattal kombinált, akkor az a kontingensbe számít.); 18 év alatti gyermek; várandós (ezt a tényt a beutalón jelezni kell); így ezen ellátottak nem számítandók bele a ba) pontban foglalt esetszámba.

c)  Megbízott kijelenti, hogy a mintavételhez szükséges, jogszabályban meghatározott szakképesítéssel és vér-mintavételi gyakorlattal rendelkezik.

  1. Az 1.) b) pontban foglalt feladatok elvégzéséért Megbízottanként havi bruttó 58 000 Ft, azaz ötvennyolcezer forint (azaz mindösszesen 116 000 Ft, azaz száztizenhatezer forint) díjazásban állapodnak meg, melyet a Megbízó a Megbízottnak havonta, teljesítésigazolást követően, tárgyhót követő hó 10. napjáig a Megbízott által kibocsájtott számla ellenében folyószámlájára történő átutalással teljesít.
  2. A megbízás 2020. március 1. napján kezdődik, és határozatlan időre szól. A megbízást a felek 30 napos felmondási idő mellett szüntethetik meg (rendes felmondás). A szerződés 1/b) pontjában foglalt szerződési feltételek megszegése, súlyos szerződésszegésnek minősül, azonnal hatályú felmondást von maga után, és az ezzel okozott többletköltséget a Megbízott megtéríteni köteles a Megbízó részére. Megszűnés esetén a már előjegyzésbe vett és ellátásra nem kerülő pácienseket a Megbízott köteles időben kiértesíteni, illetőleg soron kívüli értesítési kötelezettség terheli a Megbízottat akkor, ha előre nem látható okból akadályozott a feladat ellátása.
  3. A Megbízott a feladatot az alábbiakban meghatározott mintavételi napokon, időben és helyen, folyamatos szolgáltatás biztosítása mellett - köteles egyéb utasítás hiányában teljesíteni:
  1. A munkavégzés helye:
  2. Heti mintavétel (munkanapokon):

                                    hétfő                  6.30 – 9.00 (feladatellátást végző személy: 1 fő)

                                    kedd                  6.30 – 9.00 (feladatellátást végző személy: 1 fő)

                                    csütörtök            6.30 – 9.00 (feladatellátást végző személy: 1 fő),

igény és szükség esetén ezzel egyidejűleg további 1 fő az ellátott otthonában történő vér-mintavételt biztosít;

  1. A Megbízott jogosult legfeljebb az alábbi díjat felszámítani az ellátottak felé az 1/a. pontban foglaltak elvégzéséért:
  1. A Megbízott amennyiben feladatát nem képes teljesíteni, bármely okból akadályozva van, haladéktalanul köteles a megbízót értesíteni képviselője útján. A Megbízott szakmai felügyeletét, képzését a Kórház látja el. A Megbízott tevékenységét az erre jogosult szakmai szervek ellenőrizhetik.
  2. Megbízott köteles gondoskodni, a tevékenység végzéséhez szükséges hatósági engedélyek beszerzéséről.
  3. Megbízottat feladatai ellátása során titoktartási kötelezettség terheli. A feladatellátás során megismert bizalmas adatokat, tényeket harmadik személy számára nem adhatja ki, azokkal nem élhet vissza. E tárgyban titoktartási nyilatkozatot tesz, és erről az adatvédelmi szabályok betartásával is gondoskodik.
  4. A Megbízott a megbízást megfelelő szakképzettséggel rendelkező személyek bevonásával köteles teljesíteni, akik tevékenységért felelősséggel tartozik.
  5. A Megbízott köteles negyedévente, negyedév utolsó hónapjának utolsó napjáig, illetőleg a Megbízott külön kérésre soron kívül is írásban beszámolni az általa végzett tevékenységről. A felek megállapodnak, hogy a kapcsolattartás egyik eszköze - az alább megadott számokon - a mobiltelefon is a megjelölt kapcsolattartókon keresztül:
  1. A létrejött szerződés 3.) pontban foglaltaktól eltérő megszüntetése, továbbá a jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket és a Ptk. megbízási szerződésre vonatkozó rendelkezéseit kell megfelelően alkalmazni.

12.) Jelen egységes szerkezetbe foglalt szerződés 2026. március 1. napjával lép hatályba, mely naptól a Megbízó és Megbízott között hasonló tárgyban létrejött szerződés hatályát veszti. A szerződés aláírására Horváth Bálint, polgármester Martonvásár Város Önkormányzata Képviselő-testületének ……/2025. (……...) határozata alapján jogosult.

 

 

 

 

13.) Jelen szerződés 4 eredeti példányban készült, amelyből 2 példány Megbízót, 1-1 példány pedig a Megbízottakat illeti meg.

Felek a szerződést együttesen elolvasták, és a közös értelmezést követően, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, cégszerűen aláírták.

 

Martonvásár, 2025. ……..

       

    Horváth Bálint                                                                                                       Dr. Fodor Tamás

 Martonvásár Város polgármestere                                                                   FODOR-MED és Társai Bt.

                  Megbízó                                                                                                         Megbízott 1.

Dr. Jambrikné Dr. Takács Imola

KARDIO-KONZULENS Bt.

Megbízott 2.