Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
215/2022. (IX.27.) határozata
a Martonvásári Polgármesteri Hivatal munka- és ügyfélfogadási rendjéről
„A Hivatalban foglalkoztatottak munkaideje - heti 40 óra munkavégzés figyelembevételével:
Hétfő 7.30 - 16.00
Kedd 7.30 - 16.00
Szerda 7.30 - 17.00
Csütörtök 7.30 - 16.00
Péntek 7.30 - 12.30 A pénteki munkarend október 1. és április 30. között otthoni munkavégzéssel (home office munkarendben) is teljesíthető, melynek elrendeléséről adott időszak teljességére nézve, előzetesen, egységesen, az Egységes Közszolgálati Szabályzatban meghatározott egyéb feltételek fennállása esetén, a polgármester egyetértése mellett, a jegyző dönt.”
„Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):
Hétfő 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Kedd -
Szerda 08.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Csütörtök -
Péntek -
Lakosságszolgálat:
Hétfő 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Kedd 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Szerda 08.00 – 12.00 13.00 – 17.00
Csütörtök 08.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Péntek 08.00 – 12.00 A pénteki munkarendhez igazodóan október 1. és április 30. között kizárólag telefonos és elektronikus elérhetőség biztosítása mellett.
Polgármester, alpolgármesterek, jegyző, aljegyző, pénztár:
Szerda 09.00 – 12.00 13.00 – 16.00”
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos