Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
121/2021. (V. 25.) határozata
a Dr. Jellinek és Társa Bt.-vel kötött háziorvosi
feladat-ellátási szerződés módosításáról
I.
Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a Dr. Jellinek és Társa Bt. és az Önkormányzat között az alapellátás körébe tartozó orvosi feladatok ellátása tárgyában létrejött a Ph/5214-3/2015. iktatószámú feladat-ellátási szerződést (a továbbiakban: Szerződés) az alábbiak szerint módosítja 2021. június 1. napi hatállyal:
1.) A szerződés 3. pontja az alábbiak szerint módosul:
„A rendelés ideje:
Hétfő: 08.00 óra – 12.00 óra
Kedd: 16.00 óra – 18.00 óra
Szerda: 16.00 óra – 18.00 óra
Csütörtök: 08.00 óra – 09.00 óra (rendelés) és 14.00-16.00 (tanácsadás)
Péntek: 08.00 óra – 12.00 óra
Prevenciós rendelési idő:
Kedd 14-16 óra
Csütörtök 9-11
Csecsemő tanácsadás: szerda 08.00 óra – 10.00 óra
Rendelkezésre állási idő: hétfő – péntek 08-00 – 16.00”
2.) A szerződés módosításokkal nem érintett pontjai egyebekben változatlan tartalommal maradnak hatályban.
II.
A Képviselő-testület felhatalmazza a polgármestert a határozat I. pontjában foglaltakkal egyező szerződést módosító okirat, illetőleg jelen módosítás szerint átvezetett és egységes szerkezetbe foglalt, a határozat 1. mellékletét képező Szerződés aláírására.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester
A határozat végrehajtásának határideje: 2021. június 30.
Martonvásár, 2021. május 25.
Dr. Szabó Tibor
polgármester
121/2021. (V.25.) határozati javaslat 1. melléklete:
FELADAT-ELLÁTÁSI SZERZŐDÉS
(a 2021. május 25. napi módosításokkal egységes szerkezetben)
amely létrejött egyrészről Martonvásár Város Önkormányzata (2462 Martonvásár, Budai út 13.; törzsszám: 727431; adószám:15727433-2-07; képviseli: Dr. Szabó Tibor polgármester),
másrészről, Dr. Jellinek és Társa Szolgáltató Betéti Társaság (rövidített neve/a továbbiakban: Dr. Jellinek és Társa Bt., székhelye: 2462 Martonvásár, Budai út 27.; adószáma: 22082260-1-07; képviseli: Dr. Jellinek Kinga) között a házi gyermekorvosi feladatok ellátása tárgyában az alábbi helyen, időben és feltételek mellett:
Hétfő: 08.00 óra – 12.00 óra
Kedd: 16.00 óra – 18.00 óra
Szerda: 16.00 óra – 18.00 óra
Csütörtök: 08.00 óra – 09.00 óra (rendelés) és 14.00-16.00 (tanácsadás)
Péntek: 08.00 óra – 12.00 óra
Prevenciós rendelési idő:
Kedd 14-16 óra
Csütörtök 9-11
Csecsemő tanácsadás: szerda 08.00 óra – 10.00 óra
Rendelkezésre állási idő: hétfő – péntek 08-00 – 16.00
A rendelkezésre állási idő alatt az orvos elérésére szolgáló telefonszámot a rendelőhelyiség bejáratánál fel kell tüntetni és a Megbízó felé meg kell adni.
4.) A Megbízó a tulajdonában lévő Martonvásár, Brunszvik út 1. szám alatti, a házi gyermekorvosi feladatok ellátásához szükséges felszereltségű rendelő helyiséget az e szerződésben foglalt feladatok ellátásának időtartamára, térítésmentesen – külön jelen szerződés elválaszthatatlan 2. mellékletét is képező használati szerződésben foglaltak szerint - a Megbízott rendelkezésére bocsátja. A Megbízó a használatba adást követően tulajdonjogát fenntartja.
5.) A fenntartási és működési kiadások megoszlását külön a 4. pontban hivatkozott használati szerződésben foglaltak szerint rendezik és szabályozzák a Felek.
6.) Megbízott saját a gyermekorvosi körzetében történő helyettesítéséről maga gondoskodik, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben meghatározott szakmai feltételekkel és engedéllyel rendelkező helyettesítővel biztosítva a betegek folyamatos ellátását.
A Megbízott saját helyettesítéséről a Martonvásár, Brunszvik út 1. szám alatti rendelőben köteles gondoskodni a helyettesítés időtartamának megfelelően. A helyettesítéssel érintett napokon a helyettesítő orvos a saját rendelési idején túl a helyettesítéssel ellátott szolgálatra megállapított rendelési idő legalább 50%-át teljesíti.
A helyettesítéssel érintett napok száma – a betegség miatt igazolt távollét esetét bele nem számítva - évente nem haladhatja meg a 40 napot.
Vis major esetén a helyettesítés idejéről a Megbízó képviselője és a Megbízott külön egyeztetnek.
A helyettesítésre vonatkozó tudnivalókról a Megbízott megfelelő időben (legalább 24 órával korában) és módon (a rendelő külső bejáratára kifüggesztett, a betegek számára elérhető hirdetmény útján, amely tartalmazza a helyettesítésre vonatkozó rendelési időpontot) köteles tájékoztatni a körzet lakosságát, továbbá értesíteni a Megbízót (e-mailben, telefonon, vagy más módon).
A helyettesítésre jogosult:
Dr. Oszvald Éva orvos, (pecsétszám: 33579 székhelye: Velence, Széchenyi u. 4/a.)
Dr. Séllyei Erzsébet orvos, (pecsétszám: 25710 székhelye: 1124 Budapest, Fodor u. 89.)
Martonvásár, 2021. ………
Dr. Szabó Tibor Dr. Jellinek Kinga
Martonvásár Város polgármestere Dr. Jellinek és Társa Bt.
Megbízó Megbízott
A Ph/5214-3/2015. számú feladat-ellátási szerződés 1. melléklete:
Tájékoztatási jellegű információk a háziorvosi feladat ellátásról a ….…… évről:
Rövid írásos értékelés
|
|
dolgozói létszám; |
|
ellátott betegek száma összesen és korcsoport szerinti megosztásban; |
|
gondozási kontrollok száma; |
|
szűrések száma; |
|
gondozási csoportok statisztikája; |
|
beutalások száma (ebből diagnosztika, szakorvosi konzílium, kórházi kezelés); |
|
egyéb szakmailag fontosnak tartott adat, információ. |
|