Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
118/2018. (V.29.) határozata
a Martonvásári Polgármesteri Hivatal munkarendjének módosításáról
I.
Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény, valamint a képviselő-testület Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 1/2014. (II.12.) önkormányzati rendelet 32. §-a értelmében – a Martonvásári Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) munka- és ügyfélfogadási rendjét 2018. június 1. napi hatállyal az alábbiak szerint módosítja:
„17.2. Ügyfélfogadási rend:
Hétfő 13.00 - 16.00
Szerda 08.00 - 12.00 13.00 - 17.00
Péntek 08.00 - 12.00
Hétfő 08.00 - 16.00
Kedd 08.00 - 16.00
Szerda 08.00 - 17.00
Csütörtök 08.00 - 16.00
Péntek 08.00 - 12.00
Hétfő 08.30 - 12.00
Szerda 08.30 - 12.00 13.00 - 17.00
Szerda 08.00 - 17.00”
„17.3. Munkaidő:
Hétfő 7.30 - 16.00
Kedd 7.30 - 16.00
Szerda 7.30 - 17.00
Csütörtök 7.30 - 16.00
Péntek 7.30 - 12.30
A közterület-felügyelet feladatkörben alkalmazott közterület-felügyelő munkakör rendeltetése folytán munkaszüneti napon is működő munkakörnek minősül. A munkaidő egyenlőtlen, amely – a munkaidő beosztás alapján – napi 4 óránál kevesebb és 12 óránál több nem lehet. A heti munkaidő 40 óra, amely az ügyelet teljes időtartamát és az ügyeleten kívül elrendelt rendkívüli munkavégzés időtartamát is figyelembe véve – a 48 órát nem haladhatja meg hetente. Heti pihenőidőként heti 48 órát kitevő, megszakítás nélküli pihenőidő biztosítandó, amelybe havonta egy alkalommal a vasárnapnak is bele kell esnie.”
II.
A határozat végrehajtásáért felelős: polgármester, jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: folyamatos