16/2011. (2. 1.) a polgármesteri hivatal köztisztviselői 2011. évi teljesítménycéljainak meghatározásáról
Írta: Adminisztator - Dátum: 2011. január 31. 23:00:00
a polgármesteri hivatal köztisztviselői 2011. évi teljesítménycéljainak meghatározásáról
Teljes hír
Martonvásár Város Önkormányzata
Képviselő-testületének
16/2011.(II.1.) határozata
a polgármesteri hivatal köztisztviselői 2011. évi teljesítménycéljainak meghatározásáról
Martonvásár Város Önkormányzat Képviselő-testülete a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 34.§ (3) bekezdése alapján a köztisztviselők teljesítményértékelésének alapjául szolgáló kiemelt célokat 2011. évre a következők szerint állapítja meg:
-
Hivatali szintű célkitűzések:
-
lakosság- és szolgáltatás-centrikus működés kialakítása és követése
-
államigazgatási feladatok tekintetében a jogszabályban rögzített felhatalmazás alapján a jegyző állapítja meg a feladatokat, melynek teljesítéséről a testületet beszámolóban tájékoztatja
-
kistérségi feladatellátás integrációja
-
Szervezési osztály:
-
kistérségi feladatellátás koordinációs feladatai
-
képviselő-testületi, bizottsági ülések anyagainak előkészítése, hozott döntések végrehajtásának nyomon követése
-
hozott döntések nyilvántartása, jegyzőkönyvek, értesítések határidőben történő megküldése, nyilvánosság biztosítása
-
civil és partnerségi kapcsolatok építése, civil iroda működésének kialakítása
-
Igazgatási osztály:
-
aktív együttműködés a Szent László Völgye Segítő Szolgálattal
-
közfoglalkoztatás megszervezése a településen, ehhez kapcsolódó tervezési, bonyolítási feladatok határidőben történő elvégzése, tárgyév folyamán rendszeres beszámolók készítése
-
az okmányiroda szolgáltatás-centrikus működésének előtérbe helyezése, ügyfélfogadási rend ügyfélbarát kialakítása és fenntartása, az előjegyzési időpontok 2 hétnél nem hosszabb várakozási idővel történő kiadása
-
Műszaki osztály:
-
a beruházási, felújítási, karbantartási feladatok előkészítése, bonyolítása
-
aktív közreműködés a városgazdálkodási feladatok új szemléletű megszervezésében, bonyolításában
-
építéshatósági ügyek ügyfélcentrikus, szolgáltatásjellegű végzése, határidőben történő feladatellátás
-
közterület ellenőrzésével kapcsolatos feladatok kiemelt kezelése
-
Pénzügyi osztály:
-
bevételi lehetőségek feltárása, a megállapított bevételek beszedése, pénzügyi helyzet aktuális állapotának figyelemmel kísérése
-
pénzügyi, gazdálkodási, számviteli, adatszolgáltatási, nyilvántartási feladatok pontos, határidőben történő elvégzése
-
költséghatékony tárgyieszköz-finanszírozás
-
új szemléletű gazdálkodás, szakfeladetrend bevezetése
-
kistérségi gazdálkodás, pénzügyi feladatellátás integrációja
A határozat végrehajtásáért felelős: jegyző
A határozat végrehajtásának határideje: 2011. december 31.